Gå til innhold

Hva er din sove rekord


MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Hadde vært sjuk i 2 uker, nesten ikke sovet og kroppen var totalt ødelagt. Første dagen jeg var frisk dro jeg på jobb, skulle jeg aldri gjort. Kollapset nesten totalt, dro hjem og spiste litt og la meg deretter. Dette var da på en onsdag kl12, våknet på torsdagen kl20. Dama hadde vært innom meg to ganger for å sjekke om jeg var i live, hadde kun mumlet så sovnet igjen.

 

Dette var da et ekstremt tilfelle, sånn i andre sammenenger er vel rekorden 16 timer.

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat dradd hadd siste skift på jobben før "langfri" og følte meg veldi rar og urven i kroppen, men tengte ikke noe mere på det.

Hev i meg noe mat og gikk og la meg da var klokken ca 8 på en mandags morgen.

Jeg våknet onsdag kl 03.15. husker jeg og trodde det var tirsdag natt og jeg hadde sovet aaaalt for lenge.. Sjokket kom jo da jeg fant ut at det var ONSDAG!?!

 

Hadde noe grønn jævlig vondt i hodet, og dro til legen når de åpnet og fortalte historien og legen sa at han hadde vært borti noen slike tillfeller hos skiftarbeidere før. Og han kunne ikke forklare hva det kunne ha seg at jeg sov så lenge og jeg var vist helt frisk da jeg var hos han ivertfall.

 

Det var vell min rekord. ellers hender det at ejg sover ca 12-13 timer på det værste.. (Etter 12 dager med hektiske varierende skift)

Lenke til kommentar

Det har hendt at jeg har kommet hjem på fredagen, vært stuptrøtt og lagt meg for så å våkne natt til tirsdag, gå fra senga i stua til soverommet og sove til morran. Nå vet ikke jeg hvor lenge det blir til sammen og orker heller ikke regne på det da jeg har sitti oppe siden torsdag. Er litt koselig å ha sånne dvaletider da :love:

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

17. mai i fjor var jeg syk, fyllesjuk og JÆVLIG trøtt etter en sammenhengende 17 dager lang fest som kalles russetid. Jeg kom hjem kl 06 om morgenen den 17. og sov til kl 12 den 18. mai. Var oppe i en halvtime for å spise middag med foreldrene mine, men det er det.

Lenke til kommentar
Det har hendt at jeg har kommet hjem på fredagen, vært stuptrøtt og lagt meg for så å våkne natt til tirsdag, gå fra senga i stua til soverommet og sove til morran. Nå vet ikke jeg hvor lenge det blir til sammen og orker heller ikke regne på det da jeg har sitti oppe siden torsdag. Er litt koselig å ha sånne dvaletider da :love:

5771746[/snapback]

:ohmy: Det har jeg nesten litt vanskelig for å tro på. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...