Gå til innhold

Hva er din sove rekord


MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sover lett i 24 timer på hvilkensomhelst dag.... men etter lan sover jeg gjerne i 2 dager, da jeg eneste grunn at jeg sover på lan er mangel på COD server med folk på.

 

min personlige rekord er vell.. 3 dager i strekk..

hadde lite mat og var på hybelen.. la meg på fredagen.. våknet mandag rundt 1800. ellers... må jeg legge til at når jeg sover... blir jeg 99% lydløs, eneste lyder som kommer er ben som smeller... har ofte blitt vekket av folk som sitter å ser rart på meg.. og pirker på meg for å skjekke om det er liv.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Nettop våkna opp etter ca 19 timer søvn. Og det rare er jeg har hatt helt vanelig søv ryttme i det sisste. Skjønner ikke en dritt av hva som skjer jeg!

Lenke til kommentar
Nettop våkna opp etter ca 19 timer søvn. Og det rare er jeg har hatt helt vanelig søv ryttme i det sisste. Skjønner ikke en dritt av hva som skjer jeg!

Det kalles ferie.. og kroppen tenker.. "hmm... ferie... da kan jeg slappe av! YAY!!!" og da sover du lenge :D

Lenke til kommentar
sover lett i 24 timer på hvilkensomhelst dag.... men etter lan sover jeg gjerne i 2 dager, da jeg eneste grunn at jeg sover på lan er mangel på COD server med folk på.

 

min personlige rekord er vell.. 3 dager i strekk..

hadde lite mat og var på hybelen.. la meg på fredagen.. våknet mandag rundt 1800. ellers... må jeg legge til at når jeg sover... blir jeg 99% lydløs, eneste lyder som kommer er ben som smeller... har ofte blitt vekket av folk som sitter å ser rart på meg.. og pirker på meg for å skjekke om det er liv.. :D

Hvordan er det mulig?????????? :ohmy:

 

Edit: Kan jo legge til at det lengste jeg kan huske å ha sovet er 15 timer, etter LAN... Men mulig jeg har sovet lenger enn det også....

 

Men 3 døgn....... :hmm:

Neppe!!

Endret av azzman
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Absolutt lengste jeg har sovet uten stopp er 20 timer.... Har vært ute i tre døgn også, men ikke uten stopp og det har vært da jeg var syk og det teller ikke :)

Lenke til kommentar

Sovna i går kl. 19.00 (skulle bare sove 1 time, så ut på fylla), men gjett når jeg våkna.. Klokka 11.15 i dag tidlig, med 12 ubesvarte anrop på mobilen som lå 20 cm fra hodet :p Hadde vært på fylla de 6 siste dagene, og bare sovet 2 timer natt til å går, for så å være på jobb i 8 timer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...