Gå til innhold

Hva er din sove rekord


MKej

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel det meste. jeg lurte på hva er det lengste dere har sovet i strekk  :p

f.eks etter lan eller en fest :fun:

 

Min rekord er 18 timer etter et lan, kom hjem klokken 3 fra lan og gikk og la meg og våknet opp klokken 8 neste morgen  :D

 

:sleep:

Hvis du la deg kl 3 og våkna kl 8 neste morgen, så blir det 17 timer.

Mattekunnskapene er vel kanskje ikke helt på plass etter de timene :tease:

Endret av garfunk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17 timer. Var etter jeg hadde vært i Gøteborg med basketlaget, en stor cup der i fire dager. Det var slitsomt. Dagene gikk slik: Sovne klokka 2-3, våkne 7, spille 2-3 kamper, være i Liseberg osv.

 

 

Når jeg kom hjem sov jeg fra klokka seks til elleve.

 

 

Edit: Det som er litt merkelig med det er at jeg aldri sover lenge. Jeg liker ikke engang å sove lenge.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Jeg sovner så lett at jeg blir trøtt av å lese denne tråden! Kan sove hvor som helst og når som helst. Har ekstremt mye erfaring med soving uten seng og dyne. F.eks liker jeg bedre sement enn flislagt gulv. Men gulvbelegg går helt greit liksom! Parkett har jeg ikke prøvd enda, men tross dette er merittlista lang.

 

Rekorden min må være på rundt 17timer, men når man har sovet så lenge så føler man at å sove videre vil være å kaste bort dagen. Så da kommer det litt dårlig samvittighet, så da får man som regel ikke sovet lengre.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette kan telles som rekord, men en gang da jeg var syk med 39-40 grader i feber gikk det vel ca. to dager da jeg ikke gjorde annet enn, stort sett, å sove. Det eneste var da min mor ved noen anledninger vekket meg for å tvinge i meg vann. Så sovnet jeg som en stein igjen, hadde det rett og slett for jævlig til å holde meg våken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...