Goebbels Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Heisann. akkurat kjøpt WWP, men det loader ikke. ser bare team17 logo og et par andre før jeg blir kastet tilbake til Windows (XP). er det noen kompatibilitets problemer med xp, eller noen forslag? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det funker ypperlig i w2k, så kanskje du bør prøve en kompabilitetsmodi. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Og det vil si?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Takker. prøver nå. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Nei. det hjalp ingenting det og jeg som hadde gledet meg sånn. Fungerer det rett og slett ikke med xp?? prøvde komp modus med alle os som var listet opp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Har fått denne feilen jeg også, men den kom helt plutselig. Og jeg har bare demoen liggende som jeg spilte ca. 5 ganger daglig når jeg kjeda meg. Plutselig får jeg akkurat samme problemet som han. Kasta ut i Windows etter WWP-logoen. Kan ha noe med denne beryktede DirectX 8.1-patchen som er dukka opp. Rart at det slutta å funke først ETTER at denne patchen kom ut da. Har hatt XP inne i 6 mnd nå ellerno. Bare de siste 3 ukene dette har skjedd. Let på forumet etter tråder om dx8.1 patchen. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 HAr skummet igjennom forumet. prøvd den xp patchen. men det fungerer ikke. Hva kan det være tro?? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg WWW jeg oxo:) Det funker fint hos meg, selvom jeg kjører det Xp. Kan rett og slett være at det er noe galt med spillet da, Har du prøvd å inst. det flere ganger? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 funker i xp pro eng hos meg... har cracka versjon uten cd da:) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Hmm mener jeg prøvde å legge det inn flere ganger, men det skal være usagt. skal prøve et par ganger senere.. Jonathan: har du lastet det ned eller har du originalen og et nocd fix?? Kan det være den xp-amd-dx8.1 saken da?? da blir jeg forbanna :roll: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hm har også samme problemet selv om jeg la inn den AMD directx8.1 patchen igår. Det slutta bare å funke over natta. Velvel. Var jo bare demoen uansett. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Nope. har lagt det inn et par ganger, og jeg nermer meg bristepunktet. den fixen som hw.no linket til var jo umulig å finne. den jeg har prøvd var vist ikke den riktige. noen som har en direkte link?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har en direkte link til en anna site jeg fant den på etter ca. 5 minutters leiting (google er min venn) http://www.warp2search.net/files/driver/Q3...SP1_x86_ENU.exe ..dere burde prøve dere også. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Takker. Er litt lat innimellom Men dessverre så hjalp den ikke en dr*t, begynner å bli heftig irriterende. er 10 min fra en format c: - og inn med win2000 pro og en haug av sp (3 tror jeg)... _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-07-27 11:11 ] Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Det virker som spillet ikke liker alt av programmer og slikt som er installert i windows Feks Nimo codec pack - Jeg fjerna den og spillet funka plutselig fint. Så du kan prøve å fjerne alt av ting du har installert og se om det kan være det. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 |KHS|; kom hit så jeg kan få gitt deg en ordentlig manne-klem. Det funket og jeg er evig takknemmelig. :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå