BorN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Andre ganger, da jeg var liten og hadde migrene fikk jeg bokstaver og tall på hjernen. Synes det er helt jævlig, og lurte på om andre hadde det sånn Og nei, jeg er ikke noe mentalpasient og har ikke noe som helst lidelse av noe slag(utenom migrene da) sist gang jeg hadde feber(fantasier) begynte jeg også å tenke på tall og bokstaver. Det var for jævlig, for om natta klarte jeg ikke å sove, tenkte bare på hva et tall ganget med et annet tall ble (tror tallene var 10000-et-eller-annet gange 30000-et-eller-annet... hmmm..) Og ikke snakk om at jeg skulle bruke kalkulator, neida! jeg bare måtte regne det ut i hodet. Når jeg først hadde sovna, uten å finne det ut, fikk jeg mareritt av det hele. sikker på at jeg sovnet for 2. gang i 5-6 tida... KONKLUSJON: det er **** i ******* meg for ****** å ha feber. tro meg! EDIT: sorry dobbelposting Endret 24. juni 2005 av BorN Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Synes det er litt godt å ha feber jeg Serlig når den er på tur til å slå retrett - Du ligger i senga blir varmere og varmere, men svetter ikke og så bare sovner og våkner opp med et par grader mindre i feber Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 En gang jeg hadde feber viste måleren 42grader, sikkert stor feilvisning. Jeg kjente jeg hadde feber, men følte meg ikke dårlig. Varierer litt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Pleier å ha absurde drømmer som oppleves som mareritt, selv om de ikke finnes skremmende. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Sist gang jeg hadde feberdrømmer, så lå jeg og så på tv(før jeg sovna) og så på MTV, plutseli sovna jeg og jeg var i musikkvideoen. Det rare(å skumle) var at selve bandet var omgitt av en stor gjennomsiktig plastpose, og når jeg nærmet meg den, ble jeg kvelt av den, og den gikk ned i halsen osv. HELT sykt! Mange herrens år siden, men husker det like godt enda! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har ikke hatt feber på sikkert 8-10 år, men hadde aldri noe hallusinasjoner eller noe sånt. Lå bare i senga og var slapp, klarte ikke å gjøre stort, samt at jeg var veldig følsom for berøring. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva er det som forårsaker feber egentlig? Eller er det bare helt random? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva er det som forårsaker feber egentlig? Eller er det bare helt random? At bakterier angriper kroppen og gjør deg syk. Da svarer kroppen med å skru opp tempraturen noe som dreper bakteriene... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg trener 4-5 ganger i uka, noe jeg rtor har gitt meg bedre immunforsvar, siden jeg ikke har hatt feber på ca. 3 år.. :S Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da jeg var mindre pleide jeg å ha en slik spessiell drøm/tanke (jeg var våken) som fikk meg til å spy. Det er helt sykt, det var noe med kruseduller i svart/hvit som fløy rundt i hodet mitt og gjorde meg kvalm. Huff, det var jævlig Har hatt noe lignende noen ganger, herregud til jævlig det er. :\ Jeg har aldri spydd av det, men har hatt noen helt j**lige halusinerende drømmer mens jeg er våken, det som skjer er at det føles som om jeg blir dratt inn mot kjernen av en kule/klode eller lignende og fysikken er liksom helt absurd. Virker som om jeg klarer å forestille meg kjernen som døden eller noe i den duren, og det føles som om jeg kjemer for å holde meg utenfor. Uansett så "våkner" jeg etter ett par minutter senere helt utslitt og svimmel med en følelse av å ha vært på en helt annen planet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 ' date='26/06/2005 : 19:22'] Jeg trener 4-5 ganger i uka, noe jeg rtor har gitt meg bedre immunforsvar, siden jeg ikke har hatt feber på ca. 3 år.. :S Var aldri syk før jeg skifta lag for et par år siden. Da økte jeg treningsmengden min med minst 10 ganger iforhold til før. Etter ett år blei jeg sjuk, og hadde influensa tre ganger på rad, og atpåtil fikk jeg noe som heter herpes B (store, vonde sår i halsen, ikke bland herpes B med kjønnssykdommen herpes A... ). Tok to måneder før jeg ble frisk. Slutta i vår etter tre år i laget... har sikkert hatt influensa minst 10 ganger på de åra... før hadde jeg det aldri Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Øh.. Varmt? Neida. Blir slapp og svimmel, og ja, varm. Av og til kan det ende opp med feberfantasier. Husker da jeg var liten og hadde feberfantasier. Begynte med at jeg var veldig redd for ei høne som var på tapeten min, etterpå kom pappa og bar meg ut, da så jeg visstnok at døre hadde fått "kryssplaster"(To plastre som krysser hverandre: X), og ble veldig redd av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå