co2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det å ha feber er så f*cked up at jeg lurer på hvordan andre opplever det. Hadde feber i fjor når vi besøkte noen(fikk på turen) og muligens den verste jeg har hatt. Begynner med vondt i hode, blir så søvnig men klarer ikke sove, lå i senga å vridde meg å blir helt crazy i hodet. Jeg skifter fra å være forbanna til fortvilt, blir ganske "vill" i tankene og klare ikke holde tanker utav hode, tenker feks den gangen, så så jeg liksom lista/trepanelet og fikk planker i hodet, klarte ikke tenke på noe annet og ble gal av det "planker, planker, planker"(fucked up, i know.) Ender med at jeg går ut av senga og rundt i rommet og er veldig rastløs, mens jeg får lyst til å slå/ødelegge noe fordi jeg blir så gal å lei av det. Andre ganger, da jeg var liten og hadde migrene fikk jeg bokstaver og tall på hjernen. Synes det er helt jævlig, og lurte på om andre hadde det sånn Og nei, jeg er ikke noe mentalpasient og har ikke noe som helst lidelse av noe slag(utenom migrene da) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg takler ikke å ligge stille og brenne opp/fryse ihjel, så jeg knasker febernedsettende og gjør på noe annet, selv om jeg vet det ikke er bra.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg satt på pc-en og kaldsvetta. Andre ganger har jeg ligget på sofaen og spist Marie-kjeks og Cola. Det er riktignok en god stund siden jeg hadde feber, nå. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er en god stund siden sist jeg hadde feber, så husker egentlig ikke. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg kan tenke meg at det var migrenen, eller om det var hodepine, som var problemet for trådstarter, og ikke selve feberen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 får jeg feber så legger jeg meg oftest til å sove, kan jeg ikke sove så prøver jeg så godt som mulig å fungere normalt, hodepinen gjør jeg skjeldent noe med, liker ikke å ta tabletter, men når jeg først tar noen så blir det paralgi forte, som er mye sterkere en vanlige tableter, disse må man ha resept for å få... febernedsettende har jeg aldri tatt ellers har jeg det egentlig ganske bra når jeg er syk, tar det rolig og slapper av hvis jeg kan... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 har svært, svært sjelden feber, men når det skjer, hender det at jeg får feberfantasier. Ganske ubehagelig: en del av din bevissthet er klinkende klar og vet at dette er bare fantasier, mens resten ser og hører syner, hallusinerer og i verste fall føler panikk. Jeg begriper ikke de som frivilling bruker hallusinerende narkotika. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Leddsmerter faktisk, dunker jeg borti et eller annet så gjør det vondt uansett hvordan berøring.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 co2 føler det samme som deg, husker en gang jeg var helt for jævlig var naboen å snekkra jeg hørte bare bank bank med hammeren hele tiden. Klarer ikke å sove, det eneste som får tiden til å gå er pcen Men heldigvis at det er lenge siden jeg har vært syk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 har svært, svært sjelden feber, men når det skjer, hender det at jeg får feberfantasier. Ganske ubehagelig: en del av din bevissthet er klinkende klar og vet at dette er bare fantasier, mens resten ser og hører syner, hallusinerer og i verste fall føler panikk. Jeg begriper ikke de som frivilling bruker hallusinerende narkotika. Feberfantasier er skikkelig creepy. Har ikke hatt det på lenge nå, siden jeg veldig sjelden har feber. Men når jeg var mindre så hadde jeg det ofte når jeg hadde feber. Husker alle de skrudde greiene jeg drømte om natta. En sånn ekkel drøm som gjenok seg gang på gang. Husker aldri nøyaktig hvordan den var, fordi den var så absurd. Var bare masse hyling og bråk, og små ting som vokste og ble unaturlig store. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kaldt/varmt. Tanker som gjentar seg selv, vrangforestillinger, fantasier, depresjon, tvangstanker. Pleier å hjelpe med cola, potetgull, PF (Paralgin forte) og en god dose Simpsons... Kan hende at alle de kjemikaliene jeg putter i meg har en medvirkende faktor. Hvem vet, men klarer bare ikke feber'n så jeg må ha painkillers... Vel! Sånn opplever jeg feber.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fryser konstant Slapp (kan sove opptil 20 timer i døgnet) Smerter i hofte og korsrygg Ekstremt følsom hud Dårlig apetitt på alt annet enn pizza og taco Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Da jeg var mindre pleide jeg å ha en slik spessiell drøm/tanke (jeg var våken) som fikk meg til å spy. Det er helt sykt, det var noe med kruseduller i svart/hvit som fløy rundt i hodet mitt og gjorde meg kvalm. Huff, det var jævlig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg blir slapp og svimmel, men vondt i hodet får jeg aldri. Ellers drømmer jeg den samme absurde drømmen hver eneste gang jeg har feber, og jeg opplever den som ett mararitt selv om den egentlig ikke er skummel. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 For dere som vet hvordan det er å være stein, så kan faktisk feber beskrives litt på samme måte. Man blir faktisk fjern av å ha kraftig feber, bare at man ikke får latterkick og matkick! Jeg får også ekstremt følsom hud! Den minste berøring er helt jævlig. Og drømmene kan være helt absurde. Jeg får det alltid sånn at jeg føler at jeg kan styre om tilværelsen eller stemningen i rommet er mykt flytende eller hardt ruglete. Og det merkeligste er at jeg er midt inni. Altså som en sinus-kurve. Jeg kan styre den samtidig som jeg sitter inni på en måte. Men ikke den fysiske meg. Bare følelsene mine. Dette varierer nok veldig fra person til person. Men uansett, feber er snålt! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 har svært, svært sjelden feber, men når det skjer, hender det at jeg får feberfantasier. Ganske ubehagelig: en del av din bevissthet er klinkende klar og vet at dette er bare fantasier, mens resten ser og hører syner, hallusinerer og i verste fall føler panikk. Jeg begriper ikke de som frivilling bruker hallusinerende narkotika. Jeg har samme situasjonen. Har svært sjelden feber. Forrige gang jeg hadde feber var for noen mnd siden og da melde hallusinasjonene seg og. Det er uten tvil den mest skremmende og fryktingytende erfaringeren jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg våknet opp helt panisk, full av ren frykt. Klarte ikke tenke på annet enn at jeg var drit redd. Det var ingenting spesifikt jeg var redd for, jeg var bare redd. Ikke en iskald dusj hjalp engang... Gikk sinnløst rundt i 15-20min før jeg kubbet. Jeg drømmer fortsatt om den natten. Shitt man. For 5 år siden hadde jeg hallusinasjoner også. Hvis det noen som husker den første Olsen Banden filmen, der Kjell hopper ut i et vannbasseng inne i en tyskerbunker for å unngå bomben som gikk på skinner? Vel denne bomben og skinnen var montert i gangen vår og bomben kom mot meg, så jeg gjorde som Kjell gjorde og skulle hoppe, over gelenderet og ned trappen... Heldigvis lå muttern meg i bakken før den tid. Hadde jeg vært alene hadde jeg sikkert knekt en bein eller noen tær... Etter det satt jeg i en Starfury fra B5 universet og ventet på at Charlies fra vietcong skulle komme rushende inn gjennom stuen. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det å ha feber er så f*cked up at jeg lurer på hvordan andre opplever det. Hadde feber i fjor når vi besøkte noen(fikk på turen) og muligens den verste jeg har hatt. Begynner med vondt i hode, blir så søvnig men klarer ikke sove, lå i senga å vridde meg å blir helt crazy i hodet. Jeg skifter fra å være forbanna til fortvilt, blir ganske "vill" i tankene og klare ikke holde tanker utav hode, tenker feks den gangen, så så jeg liksom lista/trepanelet og fikk planker i hodet, klarte ikke tenke på noe annet og ble gal av det "planker, planker, planker"(fucked up, i know.) Ender med at jeg går ut av senga og rundt i rommet og er veldig rastløs, mens jeg får lyst til å slå/ødelegge noe fordi jeg blir så gal å lei av det. Andre ganger, da jeg var liten og hadde migrene fikk jeg bokstaver og tall på hjernen. Synes det er helt jævlig, og lurte på om andre hadde det sånn Og nei, jeg er ikke noe mentalpasient og har ikke noe som helst lidelse av noe slag(utenom migrene da) Serriøst! Nesten det samme sjer med meg! En gang tenkte jeg på det store slaget i Atter en konge, fikk det aldri ut av hodet. Bare lå å vred meg i senga og tenkte på det forbanna slaget Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Da jeg var mindre pleide jeg å ha en slik spessiell drøm/tanke (jeg var våken) som fikk meg til å spy. Det er helt sykt, det var noe med kruseduller i svart/hvit som fløy rundt i hodet mitt og gjorde meg kvalm. Huff, det var jævlig Har hatt noe lignende noen ganger, herregud til jævlig det er. :\ Lenke til kommentar
Lincoln Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg opplever ikke feber som noe særlig smertefullt, men veldig kjedelig. Å ligge stille hele dagen med vondt i hodet, litt svimmel, uten matlyst, det er noe man fort går lei av. Men kjedsomheten kan utvikle seg til å bli smertefull. Jeg kan huske bare huske en to-tre ganger jeg synes det var direkte vondt med feber, og da dreide det seg om at jeg hadde nubbsjanse til å sove og var veldig rastløs. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 For mange år siden da jeg hadde feber, lå jeg i senga, og så mot tapeten på den andre sida av veggen. det rare var at veggen så ut som den var minst 20 meter fra meg, enda den var bare 1,5 meter fra meg. I tillegg til dette, liksom "dunka" veggen fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake... j*vla irriterende Noen som har hatt noe i nærheten av samme problemet/fenomenet ? Er meeeeget nysjerrig om dette bare hender meg ved feber... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå