bobafett Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hvis du bruker emacs til c++ ser jeg ingen grunn til ikke å bruke det også til perl. 5099259[/snapback] Har brukt, men bruker ikke lenger. Har ikke skrevet ei linje i c++ på over ett år. Av grunner jeg ikke husker gikk jeg over til nedit når Fedora kom ut. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg bruker Flo's notepad 2 det er en editor med syntax highligthing på alle programeringsspråk jeg bruker(batch,c++,python,perl,html,css,java) mange bra funksjoner som gjør enhver programerers liv lettere og den er nesten like rask som notepad til å loade. noe som i seg selv er stort når man beuker tiden på å skrive masse filer ... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Alt for lite aktivitet her, så må prøve og få gjort noe med. Eneste jeg da klarte og komme opp med var dette teite innlegge.Hvilken editor bruker du ? Og Linux eller Windows ? Emacs. For tiden programmer jeg kun under Linux, men emacs finnes også til windows. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg bruker Windows når jeg utvikler skript og Notepad++ gjør jobben fint. Hjemmesiden: http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm SourceForge siden: http://sourceforge.net/projects/notepad-plus Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bruker Notepad++ til så og si alt jeg også. Et herlig program ^^ - Syntax highlighting til MANGE språk - Auto-indentering - Lett (som i oversiktlig, ryddig og uten unødige funksjoner) og enkelt - Fine funksjoner som Block Quote og Search/Replace med RegEx funksjonalitet Vil anbefale alle sammen å prøve det Lenke til kommentar
pej Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg begynte med Emacs i noen måneder før jeg byttet til vim. Jeg ville ha noe som redigerer tekst, ikke noe som prøver å være alt i ett. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bruker Kate, jeg. Fungerer helt greit. Fargekoding, og den viser hvor {} begynner og slutter. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bruker nå UltraEdit. Liker veldig godt støtten for SFTP. Men føler at den kanskje er noe heavy for min del. Har dere noen andre å anbefale? Birger Lenke til kommentar
trtrtr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 du kan jo ta en titt på pspad http://www.pspad.com/en/ har noen egenskaper som mangler i ultraedit/uestudio, samt den er gratis. men om den støtter sftp er vel noe tvilsomt. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruker stort sett emacs og debian. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg bruker stort sett vim til scripts, til større prosjekter bruker jeg netbeans. Brukte emacs før, men fant ut at jeg det ble litt slitsomt, måtte enten bruke musa eller få hjelp av venner for å få gjort det jeg ville Da er vim ganske mye mer praktisk når det gjelder hurtigtaster. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bruker nvi og OpenBSD. Vim er bloatware og lisensen er begredelig. Emacs er for kjærringer og Richard Stallman; det samme er Linux. Lenke til kommentar
aC Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Linux (noe debian bassert distro tror den heter n00buntu ) og vim Lenke til kommentar
Tracerta Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Bruker stortsett Jed, Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå