ja-janse Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Heisann, Har et problem med min splitter nye Lacie Photon20visionII 20" LCD skjerm. Bildet "brenner seg fast". Hvis jeg har hatt diverse programmer åpne i en liten stund, blir disse "brent fast" i skjermen, og hvis jeg åpner nye programmer er det mulig å se de andre i bakgrunnen, på en måte. Har prøvd å ta noen bilder av det, det var ikke så veldig lett, men her er resultatet: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Hvis dere ser på disse bildene så ser det mer eller mindre ut som noe er åpent, mens alt som faktisk er oppe er DENNE test-siden.. Jeg har prøvd å bruke både DVI-kabel og vanlig kabel, problemet er der på begge. Har også prøvd å oppdatere skjermkortdriverene, samt prøvd to forskjellige skjermkort - uten hell. Er også endel innstillinger på skjermen man skal kunne stille på (f.eks. en auto-knapp), men når jeg prøver på dette får jeg bare opp "Digital Video Input - No Access". Fikk komme inn på disse innstillingene da jeg koblet til skjermen med en vanlig kabel, men fikk ikke gjort noe som hjalp.. :/ Skjermen jeg kjøpte hos Netshop Test av skjermen på hardware.no Skjermen på websiden til Lacie Håper noen kan hjelpe på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg ser problemet, og det jeg tror det er en feil med skjermen, og ville ha spurt om retur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg hadde det samme problemet med min Samsung Syncmaster 191T. Denne fungerte fint i to år, men så begynte bildet å brenne seg fast. Jeg kontaktet Samsung, som opplyste at enkelte paneler var kjent for å ha slike problemer. Dette gikk på garantien, og jeg fikk en nyere skjerm (193T) på garantien. Tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=416956&hl= Ta kontakt med Lacie/forhandleren, de vil nok være behjelpelige. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 *HMZ - håper ikke min skjerm har slikt problem* Den kommer i morgen. Lenke til kommentar
ja-janse Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for svar Sendte mail til dem idag hvor jeg forklarte akkurat det samme som jeg gjorde her.. Regner med jeg får svar på mandag, skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Min skjerm kom i dag - som jeg trodde. MEGET bra skjerm - ihvertfall i forhold til min godt over 3 år gamle Samtron 17" LCD. Det jeg merker best er at denne viser flere fargenyanser. Etterslepet på den gamle sjenerte meg ikke - så jeg tror ihvertfall ikke denne vil sjenere meg. 1600 x 1200 oppløsning er den viktigste grunnen til at jeg ville ha denne skjermen, er ingen gamer, men har lett for å ha mange programmer oppe samtidig - derfor - velkommen 1600 x 1200 oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå