Pibbz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har nettopp skaffet meg en HP Pavilion ze4200 brukt, men det første og kansje eneste som irriterer meg er at i dos blir liksom skjerbilde bare værende midt på skjermen, som om alle innstillinger var på sitt minimum. Ser ut som et 640 bilde på et 1280 skrivebord om dere skjønner. Det jeg lurte på var om det finnes noen måte å strekke dette bildet på både i høyde og bredde, sånn at det blir strekt helt ut i kantene? Finner nemlig ingen knapper på skjerm, eller noe som helst som har den funksjonen... på forhånd takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 I BIOS på laptopen min har jeg en funksjon som heter "stretch" etellerannet som jeg kan skru på og av. Hvis du ikke finner noe lignende kan du prøve å resette BIOS, eller kanskje oppgradere til en nyere. Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Har sett både i bios, samt oppgradert den og sjekka enda en gang, men fortsatt ingen stretch options. Eneste jeg kan forandre på hva display angår er memory allocation, og det har jo ikke noe med dette å gjøre Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis du kan gi et modellnummer på maskinen (står på undersiden, ze42xx), så kan jeg se hva jeg finner på den. Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Modellnummeret er ze4204s Lenke til kommentar
TEE Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det er dessverre ikke noen måte å "strekke" skjermbildet på i den modellen. Mulig det kommer i nyere BIOS-versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå