Gå til innhold

store problemer med Morrowind...


Anbefalte innlegg

Spillet klikker hele tiden :cry:

 

Eksempler:

Hopper plutselig ut i windows (bruker xp) mens jeg spiller.

 

Hvis jeg dør og trykker på at jeg vil åpne et lagret spill klikker maskinen helt og jeg må skru av maskinen med av/på bryteren.

 

Dette har jeg prøvd for å bli kvitt problemene:

 

Prøvd nvidia detonator 30.30(da klikker spillet med en gang jeg kommer inn), 28.32(samme som 30.30), 23.11 ( funker, men det klikker fortsatt ofte mens jeg spiller)

 

Satt ned maskinvare akserelasjonen på lydkortet( hjalp ikke )

 

Er det noen som vet hva som lager disse problemene ?

 

Når spillet ikke har klikket enda så har jeg problemer med å finne "fighters guild" hvor er den ?? har snakket med folk , men skjønner ikke hva dem mener...

 

specs

 

amd xp1800+

Geforce 3 ti 200

512 mb sdram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner egentlig ikke hva som skaper alle disse problemene. Har du prøvd å reinstallere?

 

Fighters Guild holder til flere steder(Balmora, Vivec, Ald-Ruhn, Sadrith Mora). Regner med at du leter etter det i Balmora. Når du står ved Stilt Strideren i Balmora, går du ut på den store åpne plassen innenfor bymuren. På høyre hånd ligger det en del hus. Gå langs disse husene, til du har hus nærme deg på venstre side og. Da burde Fighters Guild ligge rett til høyre (det ligger ved siden av Mages Guild). Bruk kartet hvis du fremdeles ikke finner det :smile:

Lenke til kommentar

Leste på en spillside at flere som bruker Direct X 8.1 og windows xp har problemer med at noen spill klikker og du blir returnert til desktopen. Microsoft har gitt ut en patch til xp, og hvis du bruker DX 8.1 kan du jo prøve å installere den. Hvis du da klarer å manøvrere deg gjennom microsofts jungel av en webside... :???:

 

Eller du kan prøve den nyeste patchen til Morrowind, som bør være enklere å finne

Lenke til kommentar

Samme problemet hos meg og... Ligger visst en XP-uppdate som fikser dette på ms-sine sider, hvis du er så heldig å finner den!!

Den heter hotfix Q321178 til XP..

Fant den istedet et annet sted, men den løste selfølgelig ikke problemet, GRRRRR..

 

Fortsetter å ramle ut etter å ha tilbrakt ca 1/2år i Vardenfell... =)

Lenke til kommentar

Se her dere som har problemer med spill og DirectX 8.1.

Det er en link til den AMD fixen men linken linker ikke til selve fila :sad:

 

 

Quote:


Samme problemet hos meg og... Ligger visst en XP-uppdate som fikser dette på ms-sine sider, hvis du er så heldig å finner den!!

Den heter hotfix Q321178 til XP..

Fant den istedet et annet sted, men den løste selfølgelig ikke problemet, GRRRRR..


Fortsetter å ramle ut etter å ha tilbrakt ca 1/2år i Vardenfell... =)


 

Hvor fant du fixen??

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-08-01 23:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-02 10:36, Godrick skrev:

XP suger når det gjelder spilling...


Åssen erfaringer har du som sier det da?

 

Jeg spiller både GTA3, SoF2, Medal Of Honor og multiplayer-spill -- og alt dette fungerer som bare det på XP.

 

Så lenge man benytter de seneste driverne/patchene, så skal det ikke være noe problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...