tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Min nabo har en Dell Dimension 4600 (1.5 år gammel) og når man kjører flere prossesser samtidig så skrur den seg av umiddelbart og man hører 4 "beep" tre ganger. Har prøvd med Forskjellig RAM og PSU. Det er en 2.4Ghz Northwood på et intel i865 med 512mb Geil pc3200 og Geforce4 mx440 skjermkort. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan være at kjølingen har begynt å fuske. Sjekk inne i kabinettet for store mengder støv og lignende, spesielt i cpu-viften. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er nok garanti på denne maskina, så naboen din bør nok ringe dell support og feilmelde maskina. De har oversikt over feilkodene som gies. Det er og en lyskode bak på maskina som han kan se på. Der skal være 4 lys der merket A, B, C og D. Sjekk hvilken kombinasjon som lyser orange. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://docs.us.dell.com/support/edocs/syst...des.htm#1101590 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Heisann, jeg er klar over de lysene. Garanti er nok ikke aktuelt, siden den inneholder Deler som ikke fulgte med, og jeg vil reparere den selv siden det er jeg som solgte den til naboen min. Kan det være CPU kjølern til maskina som ikke holder mål? (traktsystem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå