Vod kaNockers Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har kjøpt meg bluetooth, men PCen min sier "Bluetooth device not found". Har prøvd med andre PCer, og det funket veldig bra. Hvorfor kan ikke min PC finne den? Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvilket merke BT adapter, hvilken PC har du, OS, hvordan er BT adapteret tilkobla PC'en? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Det er DBT-120 USB bluetoth adapter (kobles til pc ved USB) OS er windows XP SP2 Hvilke PC jeg har kan du lese i profilen min om. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Instalert driver cd'ene ? Hadde samme problem med meg. Instalerte CD'ene som følgte med, og alt var konge. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Instalert driver cd'ene ? Hadde samme problem med meg. Instalerte CD'ene som følgte med, og alt var konge. ja, jeg instalerte cd'ene som følgte med. Det fungerte på andre PCer, men funker ikke på min. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Les dette dokumentet. Får ikke lest dette dokumentet :/ Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får ikke lest dette dokumentet :/ Da må du installere Acrobat Reader. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Får ikke lest dette dokumentet :/ Da må du installere Acrobat Reader. nei nei, jeg har Acrobat reader, men siden kan ikke vises når jeg trykker på dette dokumentet Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 nei nei, jeg har Acrobat reader, men siden kan ikke vises når jeg trykker på dette dokumentet Høyreklikk, Save Target As... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 nei nei, jeg har Acrobat reader, men siden kan ikke vises når jeg trykker på dette dokumentet Høyreklikk, Save Target As... prøvd det allerede, men det hele blir tidsavbrut hele tiden. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det fungerer helt fint hos meg. Du får prøve en annen browser, eller et FTP-program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå