Anata Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Spm før jeg bestiller meg Canon Ixus 700; Hvordan er det med power rett til kamera slik at batteri ikke blir belastet unødvendig ved bruk av USB? Følger noe slikt med eller blir det enten bruk av batteri / egen kortleser? Takker for fasit Endret 23. juni 2005 av aleols Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Som ved alle kompaktkameraer bruger den af kameraets eget batteri ved billedoverføring hvis du da ikke bruger en kortlæser. Lenke til kommentar
Anata Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Da mitt forrige seriøst jalla HP kamera hadde denne muligheten var det jo lov å håpe at canon hadde dette også. Takk for svar Endret 24. juni 2005 av aleols Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har ikke hørt om noen løsning for dette, selv om enkelte tidligere Ixus modeller hadde dette. Det ble ordnet med en liten batterilignende dings som skulle ned i batteriluken, og en kabel fra dette til strøm, gjennom et hull i batterilokket som ble avdekket når man tok vekk et plastdeksel. Vil uansett anbefale kortleser. Mindre styr, mindre kabler enn om du skal koble kameraet til strøm og USB samtidig, raskere, mindre slitasje på kameraet, enklere og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå