Goscinny Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! Jeg skal legge bak meg tiden med flash-mp3spiller. Jeg skal investere i en spjut ny MP3-spiller med harddisk til max 2000 kr. Jeg vil ha MINST 4 gb plass. Jeg har sett meg ut Olympus m:robe MR-100 som jeg likte veldig godt pga. fine menyer, fint design og greit med plass. Denne spilleren har også noen negative sider: - Dårlig programvare - Ingen ekstrafunksjoner utover avspilling - Proprietær USB-kabel - Kan kun brukes fra én PC Jeg har også sett på Creative Zen. Så det står mellom disse to. Kan noen annbefale en av disse, eller komme med andre forslag til spillere med en grei, overskitlig meny og god lagringsplass? På forhånd takk! Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Har du vurdert Zen Micro? Spør om det er noe du lurer på med spilleren ... Endret 24. juni 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Anbefaler Creative Zen Touch Ikke så alt for stor, topp lyd og superb batterilevetid Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Zen Micro anbefales.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22395 Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har lest om en del trøbbel med den spilleren, men i seg selv er den ikke dum. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Om man opplever trøbbel så er det bare å bytte den da, alle kan ikke være klikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå