Tumbleweed Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Går for "Frances the Mute". En fantastisk skive som kanskje ikke har fått den rette statusen enda. Beste skiva etter Radioheads Ok-Computer ....slentrer i retning off topic...... Uenig, men her er det en parallell til topic: Jeg setter The Bends langt høyere enn OK Computer, og uten å ha i nærheten det samme forholdet til MV, kommer Deloused høyere enn Frances. Underlig.....ser du sammenhengen? T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, du mener nemlig noe helt annet enn meg. Jeg ser på OK Computer som nittitallets største mesterverk, men både The Bends og OK Computer får full pott hos de fleste kritikere, så da blir det til syvende og sist smaken som avgjør hvilken av de to skivene som er best. Det samme gjelder for Mars Voltas plater, men Frances the Mute skårer faktisk høyere enn debuten. Eks: AMG Diskografi Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det samme gjelder for Mars Voltas plater, men Frances the Mute skårer faktisk høyere enn debuten. Eks: Sikkert greit å bruke slike "ratinger", hvis man ikke er i stand til å vurdere ut fra egne kriterier. T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Nei, du store verdensmester vet nok best! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nei, du store verdensmester vet nok best! Hva mener du? (kanskje en ide å ta det på PM, det virker som du er forbanna for ett eller annet...?) T'Weed Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 /henter en kaffekopp og venter spent på fortsettelsen i Anth/Tweed's hemmelige kjærlighetsforhold Delvis On topic : Har aldri likt TMV, så jeg kan nok ikke uttale meg. Radiohead derimot Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk ny yndlingssang på "Frances The Mute" nå; Tarantism. Tar jo helt av. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk ny yndlingssang på "Frances The Mute" nå; Tarantism. Tar jo helt av. liker ikke helt når de har delt opp Cassandra Gemini som egentlig er "høydepunktet" på frances the mute Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 /henter en kaffekopp og venter spent på fortsettelsen i Anth/Tweed's hemmelige kjærlighetsforhold I'd second That. Anth er så søt når han krangler. OT: Har aldri skjønt greia med Radiohead. Intetsigende søppel imho. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 /henter en kaffekopp og venter spent på fortsettelsen i Anth/Tweed's hemmelige kjærlighetsforhold I'd second That. Anth er så søt når han krangler. ...hva? Så jeg er IKKE søt? T'Weedelidee Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 ...hva? Så jeg er IKKE søt? T'Weedelidee Du er sånn Johnny Depp i "Once upon a time in Mexico" Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 ...hva? Så jeg er IKKE søt? T'Weedelidee Du er sånn Johnny Depp i "Once upon a time in Mexico" Aha...! Har ikke sett akkurat den filmen, men Depp er jo en knakende kjekk kar. Og det stemmer jo, for de kaller meg ikke akkurat Kjekke-T'Weed for ingenting. Faktisk så kaller de meg ikke Kjekke-T'Weed i det hele tatt....... T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå