Dimitrij Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har det siste året blitt en ihuga Mars Volta fan, har kjøpt albumene, De-loused in the Comatorium og Frances the Mute. Noen andre her som deler lidenskapen for Mars? Og hvilket album syns dere er best og hvorfor? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 går personelig for de-loused mest fordi jeg liker mars volta best når de spiller sanger, ikke bare 30 min med jamming, selv om begge albumene funker fett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Utrolig vanskelig å sammenligne da Frances the Mute for meg er mer som et konseptalbum. Setter fingeren på De-Loused da jeg er en større fan av svingende låter og ikke 5 minutter med ambient. Endret 23. juni 2005 av LarsP Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 De Loused. Gikk faktisk ganske fort lei av Frances, men De Loused går fortsatt jevnt og trutt i CD-spelaren. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 De-loused er min favoritt. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det er vel Frances som har skapt furore i norsk musikkpresse, 6 i både vg og dagbladet, men jeg må si meg enig i at selv om Frances er et STORT album så er Deloused bedre både når det gjelder underholdning og meloditet. Også er det jo selveste Rick Rubin som har produsert og da Endret 23. juni 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Egentlig ikke noe tvil, det er alltid De-loused jeg hører på hvis jeg vil høre TMV, og hvis jeg skal anbefale sanger er det som oftest fra De-l. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 De effektene de la til ble fort kjedelige å høre på. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 De-Loused. Synes Frances The Mute var ganske kjedelig egentlig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Som alle andre: De-Loused... Frances var bare rart.. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 De-Loused.. Frances The Mute er alt for artsypartsy. I tillegg inneholder den svakere låter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 De-Loused.. Frances The Mute er alt for artsypartsy. I tillegg inneholder den svakere låter. Har ikke hørt nok til å være bastant, men smått enig. Det skulle vel gjerne ha stått artsyfartsy, men det blir flisespikkeri. T'Weed Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Slenger meg på: De-Loused in the Comatorium Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Liker Frances The Mute veldig godt, men som de fleste andre her ser jeg De-Loused som en bedre plate. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Flere som synes L' Via L' Viaquez blir direkte stygg fra 11:12 og utover? Jeg sliter med å høre på det, det er jo direkte bråk... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) De-Loused.. Frances The Mute er alt for artsypartsy. I tillegg inneholder den svakere låter. Har ikke hørt nok til å være bastant, men smått enig. Det skulle vel gjerne ha stått artsyfartsy, men det blir flisespikkeri. T'Weed Tja, for meg har "artsyfartsy" en alt for artig klang. Frances The Mute er ikke morsom. Dog, whatever floats your battleship. Endret 24. juni 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 De-Loused.. Frances The Mute er alt for artsypartsy. I tillegg inneholder den svakere låter. Har ikke hørt nok til å være bastant, men smått enig. Det skulle vel gjerne ha stått artsyfartsy, men det blir flisespikkeri. T'Weed Tja, for meg har "artsyfartsy" en alt for artig klang. Frances The Mute er ikke morsom. Dog, whatever floats your battleship. Som sagt, flisespikkeri. Eller for å gjøre fjortisene fornøyde: fisespikkeri. Usj.....dette er ikke dagen for de store verbale krumspringene, merker jeg.... T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Går for "Frances the Mute". En fantastisk skive som kanskje ikke har fått den rette statusen enda. Beste skiva etter Radioheads Ok-Computer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå