AMD_Bruker Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har et MSI 865PE NEO2-V (socket 478) med Pentium 4 3 Ghz. Etter et par måneder i bruk er ALLE USB-portene ute av drift. Ingen enheter gjenkjennes lenger (USB-stick, kamera, skriver osv.) Har oppdatert drivere, reinnstallert XP, bladd gjennom BIOS osv for å finne feilen. Noen som har vært borti noe lignende ? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det har aldri skjedd meg, men har du prøvd F8 i oppstarten og 'Last known good configuration'? Tror jeg ville formatert ikke bare reinstallert og oppdatert SP2 (har du alle oppdateringene nå?). Hvis det ble vellykket, så ville jeg satt 'restore point' der. Fortsetter problemet da, så er det kanskje en garantisak. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har satt i en ny harddisk, kjørt en 'clean install' av XP pro, resatt hovedkortet ved hjelp av jumperen osv uten å få kontakt med usb-enhetene. Virker som om det er usb-kontrolleren på hk'et som er gått til h......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå