andgob Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 http://home.online.no/~andgob/ kan dere ta en titt på den? hva syntes dere? jeg tror kansje jeg har kødda d litt til med alle de table'ene. Jeg tar imot ris og ros med takk Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Haha! Har stor sans for "made with notepad" - logoen... Det er godt å vite at det er noen igjen av oss! Siden virker ryddig og grei, syns jeg. Ikke noe revolusjonerende, men en ganske "clean" og oversiktlig side. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Bra, enkel og kul hjemmeside. Bare den svarte skriften noen plasser, som er vanskelig å lese uten at du har lys skjerm :/ Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Tøff, men lit buggete når du drar musa over de forskjellig bildene i "bilde" seksjonen... Hopper litt og sånn , men bare småpirk!!! Enkel og grei side, men hvem er interressert i å vite hvilke div filmer du har hvis de ikke kan lastes ned? Jeg kjenner til alt dette medfører og ville heller droppet den delen... Lenke til kommentar
andgob Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 [nicko]: jeg må bare si at d er lovlig å ha divx filmer, bare les mellom denne artikkelen http://www.itavisen.no/art/1297667.html Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Kanskje litt mye tekst på liten plass. Ellers bra. Og jeg er enig. Fjern det divx greiene. Dersom du vil ha en divxliste, legg den et annet sted som bare du kjenner til url til og gi ut urlen til dem du ønsker Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Kul "made with notepad"-logo. Kan jeg bruke den på min side? Er forresten ikke spesielt glad i svarte bakgrunner... Men ellers så den bra ut. Oversiktlig, og det er viktig! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: andgob skrev (2002-07-24 15:55):http://home.online.no/~andgob/kan dere ta en titt på den? hva syntes dere? jeg tror kansje jeg har kødda d litt til med alle de table'ene.Jeg tar imot ris og ros med takk Har du ikke mer DivX enn det der? (så på siden din... Lenke til kommentar
andgob Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 takker for mange positive svar Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 CPU: Intel P2 Celeron 400 mhz Bare flisespikkeri, men kan sikkert være greit å ha med: P2 og celeron er to forskjellige typer CPU, dvs at enten er det en P2 eller en Celereon, ikke begge deler. Ellers er siden din helt grei. Den virker oversiktelig og har et forståelig brukkersnitt. Den ene linken på forsiden som linker til din kommende PC er død. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 B|2bb3r: det skal fikses med en gang sånn, nå er d i orden håper jeg... :smile: Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Ingen slår min hjemmeside da, vertfall enkel. Her Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Terningkast 6 til spiderman??!! Hvor har du fått det verst? Star Wars 4,5 og 6 dvdrip? Når kom de på dvd?? [ Denne Melding var redigert av: Hobbes på 2002-07-25 19:56 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Poster av denne tråd; Hva mener du med å ha et bilde av BritneySpears rett ved wallpapers med RAMMSTEIN? Er du sinnsyk? Hedning! Du kan ikke blande bilder av en skamløs tøs med seks supermenn! (Lett usaklig, men det får gå.) Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Feilpostet. Hører hjemme under "webdesign", ikke "annet om data". Tråden stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg