simes Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 ok da. Men det er litt teit å bruke det om en mus. Det pleier ikke være så mye "forsinkelse" i en ps/2 port. Eller kabelen for den saks skyld. Da er det ihvertfall en sykt lang kabel. Heller ikke hvis du bruker usb tilkobling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 har jo prøvd kabler på 3-4 meter selv uten noe form for "lagg". det skal ikke vere problem. Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Nettopp. Derfor når jeg sa "sykt lang kabel" mente jeg noe mer som 50-100meter.. Altså dårlig form for overdrivelse. Altså, det går ikke ann å "lagge" i musa. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Mange har opplevd mouselag i Unreal Tournament. Det som om bildet ikke klarer å holde følge med styringen din, selv om du kan ha en ok framerate. Mouselag eksisterer! Det er ikke musen i seg selv som lagger, men selve spillet da. Men den beste beskrivelsen på "fenomenet" er mouselag. Lenke til kommentar
haZe Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Er det et sted man kan bestille boomslang 2000 og icemateverglide uten å måtte betale en årslønn i porto. Hadde vært kjekt om man kunne ta det på postoppkrav og, siden jeg har ikke visa o.l. D: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 kjører en func 1030 nå...sykt dyr, men sykt digg!! :wink: Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 korleis e ratpad i forhold til icemat prisytelse?? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 En mus kan fint lagge, det være seg feil instillinger på skjermkort etc etc eller det mest vanlige: Trådløse muser LAGGER som F! Spesielt om du trykker på knappene, prøv i Q3 å trykk som en gal mens du beveger musa, du vil se at bildet er overalt.. :/ trådløse muser egner seg ikke til spilling.. ikke en gang kabal.. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: Yngvejos skrev:Min mouse man wheel holder på batteriet i 1-2 måneder. prøv å bruke andre typer batterier. Det er bevist at merket på batterier ikke har noe å si på holdbarheten. Undersøkelser viser faktisk at det er lurer å kjøpe en 8 pakk med billige batterier på IKEA framfor Duracell på nærbutikken. Det er noen typer elektriske artikler som kan ha godt av dyrere batterier av typen Duracell M3, deriblant blitz til fotoapparat, ettersom disse batteriene er noe raskere til å lade opp. Holdbarheten derimot er omtrent lik på alle typer... ergo er det bare dumt å betale 40,- for en 4 pakk med AA når en kan klare seg fint med en 10 pakk AA til 20 spenn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå