all right Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvordan opner jeg porter i brannmuren til en Netopia 3351 ruter/modem? Jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg kommer inn i configen til ruteren Er det standar brukernavn og passord for å komme inn? Noen som kan gi meg ein detaljert guide på dette? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvordan opner jeg porter i brannmuren til en Netopia 3351 ruter/modem?Jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg kommer inn i configen til ruteren Er det standar brukernavn og passord for å komme inn? Noen som kan gi meg ein detaljert guide på dette? Du kan prøve http://endring.nextgentel.no/, eller evt. telnette til 10.0.0.1 og prøve brukernavn/passord ngt/ChkBid114. For å åpne porter under 1024 må du inn å legge til en regel i filtersettet til routeren, mens for port 1024 og over holder det å sette opp NAT slik at den aktuelle porten routes videre til riktig maskin i lokalnettet. Er vel litt hjelp å få på endrings-webben, tror jeg. Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Forsto jeg dette riktig så skal NAT stå som deaktivert. Da kan jeg f.eks bruke port 1025 for YHub f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå