chokke Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Finnes det noen mulighet for å bytte ip adresse? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ja! Start -> Kjør Skriv inn "CMD" .:MS-DOS:. Skriv inn: "ipconfig /release" (Det fjerner IP adressen) "ipconfig /renew" (Gir deg ny IP adresse om du har en DHCP server som gir ut ipadresser) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) og hvis jeg har passiv ip, fornyer den seg hele tia da? EDIT: hvis jeg tar den mange ganger er den lik uansett Og en ting til, hvis noen banner IPen et sted, og jeg gjør det er, får jeg ny IP og er "fri" da? Endret 23. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har UPC, og jeg får ikke ny IP-adr før noen andre har "tatt" min. Er min ledig, får jeg den. Må slå av modemet i en lengre periode (helst over 24t) og håpe noen tar min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 hmmmm, så hvis jeg, la oss si blir banna fra en spillserver med cs og de banner IPen min, og jeg slår av modemet og venter og slår det på igjen, kan jeg da spille der igjen? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det kan være at dem tar MAC adressen din å Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 hva er det? en som har IPen min, og jeg vil ikke at den personen skal ha den. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det er ikke alltid det fungerer å få ny IP. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En god mengde ISPer (bla NGT later det til) skifter ip kun et par ganger i året, og da kan du kun nok ikke gjøre noe for å endre den før de bestemmer det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) har NGT, damn.... Så det finnes ikke noe IP falser program eller no? Og en ting til, hvis noen har IPen min, kan de finne ut hvor jeg bor da? Endret 23. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke privatpersoner. De skal ikke kunne det, iallefall. NGT vet det Har du gjort noe faenskap nå, a? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 gjør "aldri" faenskap . Eller, dette er første gangen da Så det finnes ikke noe untrackable ip program? Og hvis noen har IPen, kan de finne adressen da? Hvis de har litt peil på data? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du kan jo bruke en proxy-server for å "spoofe" IP'n. I cs tror jeg det blir værre siden man hvertfall pleide å logge WON-id (eller hva nå enn det het) den tida jeg drev på med det tullet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 ja, men NOEN har IPen min, og det burde de ikke. Det er KUN IPen det er snakk om... Og en ting til IGJEN: hvis noen har IPen kan de finne hvor jeg bor? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er ikke vanskelig å finne ut hvor du bor via IP, men det skal noe til å få gateadresse og sånt. Det skal hvertfall vært übersimpelt å finne ut hvor sentralen du er tilkoblet befinner seg. Men trenger du en annen IP er proxy en mulighet. Det negative er at ting kan gå treigere, og ikke alle proxyer er "anonyme". Dessuten er det mange faktorer som kan avsløre din virkelige IP. Men bare for å nevne det: Hvis noen virkelig VIL spore deg opp kan de det. (Føler at jeg skriver den setningen veldig ofte om dagen ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 chokke; har du sagt noe du ikke skulle, så skal de komme å ta deg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 chokke; har du sagt noe du ikke skulle, så skal de komme å ta deg? ja, noen skal ta meg . Så de kan ikke finne ut hvilket hus jeg bor i uansett? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er ingen nettverksekspert, men jeg tror at det er opplysninger bare din ISP har. Tok en kjapp test på min IP her, og klarte å spore den til Jessheim. Jeg bor på Strømmen, så det var ikke akkurat fulltreffer, for å si det sånn. Begge steder ligger i Akershus, så det er litt vanskelig å treffe nøyaktig på slike søk med mindre du, som sagt, har tilgang til de muligheter ISP-ene har. Så nei, de finner ikke huset ditt sånn helt uten videre, men dette kommer an på hva slags ressurser de har tilgang til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 han er 15-16 år så jeg er nok trygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå