Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg bruker firefox og får ikke opp mange av bildene på hw.no, mange på forsiden blir utelatt og alle i prisguiden Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du den nyeste versjonen og alle oppdateringer?? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Prøv å holde inn Shift + F5 når du oppdaterer siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hjelper ikke ingenting skjer nor jeg holder inne shift tasten samtidig med f5....Har kun det nyeste...firefox gir advarsler om oppdateringer for meg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er vel egentlig crtl som gjelder sammen med F5, ikke shift Prøv å tømme cachen din. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg bruker firefox og får ikke opp mange av bildene på hw.no, mange på forsiden blir utelatt og alle i prisguiden Bruker du et annonsefilter? De kan ofte slå ut mot vanlige bilder også... Eksempelvis Norton Internet Security gjør dette. Vet ikke hvordan ad-block er i Firefox, men du kan i alle fall se på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 ja, når jeg skrudde av anonnonse filteret kom bildet opp, riktignok sammen med en god del andre reklamer jeg ikke trodde fantest på hw.no. Er det med vilje at dere har satt det slik...så vi må se alle anonnsene deres for å se de andre bildene? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 ja, når jeg skrudde av anonnonse filteret kom bildet opp, riktignok sammen med en god del andre reklamer jeg ikke trodde fantest på hw.no. Er det med vilje at dere har satt det slik...så vi må se alle anonnsene deres for å se de andre bildene? Det er absolutt ikke noe vi har gjort. Vi er mildt sagt irriterte over at annonsefilter er frekke nok til å redigere bort vårt redaksjonelle innhold. Jeg vil anbefale deg å rette en klage til de som står bak den adblockeren du bruker, dette er et grovt overtramp mot deg som bruker. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Den reklamen på hw.no er irriterende ja, men har ikke sett den på en stund nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg får sånn at bannerne når jeg går inn på hw.no liksom blinker rundt på skjermen når siden lastes... Når den er ferdig lastet stopper det, men det gjør at det tar lang tid å laste... Har ingen form for annonse blokkerings filtere eller noe sånt... Nyeste FF. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Blafring av bildene på hw.no er vanlig i FF i Windows. I Linux skjer det ikke. Hos meg blir ikke sidene merkbart tregere av den grunn. Mulig Adblock reduserer problemet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Blafring av bildene på hw.no er vanlig i FF i Windows. I Linux skjer det ikke. Hos meg blir ikke sidene merkbart tregere av den grunn. Mulig Adblock reduserer problemet. Får prøve det da.. Samme problem på gamer.no, itavisen.no og dinside.no, men bare de sidene, nesten alle andre sider funker fett. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det har noe med at visningsmotoren ikke takler måten siden er bygget opp på, selv om denne mer eller mindre validerer. Det er en bøgg, men det er lite man kan gjøre med det før den blir rettet av nettleserutviklerne (som vel forsåvidt er klar over den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå