schtan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! jeg har planer om og kjøpe meg ny datamus, Har planer om MX og fUnc... Kom gjerne med forslag til annet... Takk. Stian Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 MX1000 anbefaler jeg på det sterkeste! Lenke til kommentar
schtan Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Jepp... Men den tror jeg blir i det dyreste laget... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva skal du bruke den til, mye gaming eller? Hvor mye skal du bruke? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Bruker mest til Gaming ja, og er villig til og legge ut 700,- for BÅDE mus OG musmatte, kom gjærne forslag til Musmatte også Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har begge disse, synes de er kjempebra: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=RAZDBCH http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ICEMATBL Lenke til kommentar
schtan Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk... Mulig det blir det Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjøp kabelmus ivertfall,siden du skal spille. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, jeg har tenkt det, har hørt at trådløs blir ganske dårlig innen gaming, Når det blir lite batteri osvosv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 kjøp 2nd edition icemat...den grå/hvite...den er stilig...men den støyer litt siden den "flasser" glass, pluss at den er litt klam å ta på. Men det er den beste musematten. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ok, Mulig... Kom gjerne med linker også Hei Prohelp foresten jeg er Grizzly Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 anbefaler razer diamondback på det sterkeste!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 nice..jeg sitter på razer diamondback magma og icemat 2nd edition...steelmat og mx518 er også et alternativ Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Logitech MX510 / MX518 Liker egentlig ikke alle de glass/hardplast musemattene. Jeg hadde tatt Denne Stor svart tøymatte, ca 30x30cm. Har selv MX510 og Case Logic svart tøymatte. Edit: leif Endret 24. juni 2005 av BKB Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Selv har jeg hatt to Razer muser det siste kvartalet, begge har blitt returnert pga feil over tid, de har blitt upresise og en "knirke"lyd har kommet i venstre museknapp. Når dette skjer med to forskjellige muser (av samme merke) på rad, blir ikke det et produkt jeg kan anbefale. Har nå en MX518, og dette er noe jeg kan anbefale. Videre kan det sies om Razer at den er veldig lav, slik at lillefingeren lett blir hengende på slep. Musen er også "midtstilt", altså like god på hvilke hånd du bruker. MX518'en er høyere og tilpasset høyrehendte. Som musmatte kan jeg anbefale steelpad. Mine anbefalinger er dermed; Logitech MX518 Optical Mouse kr 395,- Steelpad Aluminium 4S Musmatte kr 345,- Total kr 740,- Anyway, lykke til! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) kjøp 2nd edition icemat...den grå/hvite...den er stilig...men den støyer litt siden den "flasser" glass, pluss at den er litt klam å ta på. Men det er den beste musematten. Det med iat icemat er best kan diskuterest. Imao har den verken spesielt bra gli, eller er behagelig å bruke. Skal vi se ut av tester kommer Qpad og Steelpad S&S best ut. Skal du ha Glassmatte kjøper du Corepad, det er den desidert beste matten innen den sjangeren. Mus går veldig mye på formen. Selv klarte jeg aldri å like formen på MX5** serien, derfor har jeg slått meg ned med Razer Diamondback som jeg synest er den desidert beste musen ergonomisk sett. Endret 24. juni 2005 av E.T Lenke til kommentar
schtan Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg vet ikke om jeg skal ta IceMat egentlig, er det ikke lett og knuse de på LAN foreksempel da? Noen som har noe fUnc og anbefale? Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Før så brukte jeg MX510 og Func Surface 1030. Denne kombinasjonen var veldig bra! Deretter gikk jeg over til Razor Diamondback. Denne sammen med Funk 1030 var ikke noe særlig å skryte av. Den ene siden av musematten funket dårlig, mens den andre siden funka bra. Nå har jeg MX518 og Qpad Lowsense XXXL og dette er seriøst perfekt (for meg)! Musematten er stor og deilig, så du slipper ikke bekymre deg over at du evt skulle komme utafor kanten (hvis det noengang skulle komme til å skje). Jeg foretrekker faktisk Qpad'en sammen med MX518. Jeg har fortsatt Func 1030 liggende ovenfor den andre musematten min, for jeg synes den funksjonen at du kan sette fast ledningen i "klypen" på Funk 1030 er supert! Jeg hater når ledningen krøller seg opp og forstyrrer meg når jeg spiller. Man kan selvfølgelig også bruke en teipbit til å feste ledningen, men noe må jeg jo bruke Funk 1030 til også Edit; Min forsøk på tegning ble bare tull. Fjernet den Endret 20. juli 2005 av Sir_Kula Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har hatt Razer mus i over en måned. Fungerte elendig for meg. Den var for liten (fikk den aldri til å ligge godt i handen min) Den bråker rimelig mye, knappene knirker. Lyset fikk den til å dra så mye strøm at for ca annenhver reboot så måtte jeg bak på pc'n for å bytte port til musen fordi den ikke fant den under boot. Fikk en følelse av at det var ett produkt som razer bare hadde slengt ut på markedet liksom for å ha en "tøff mus" Jeg ga tilslutt bort razer musen, hadde følt meg dårlig om jeg skulle tatt betalt for den så mye jeg irriterte meg over den. Gikk først over til MX 510, som for det første ga meg en bedre kvalitetsfølelse, ikke den plastikk aktige følelsen jeg fikk når jeg første gang tok i razer musen, ok, greit nok, den er hakket tyngre enn razer musen. Men, den ligger bedre i handa mi. Finnishen er bedre, jeg har ALDRI måttet bytte USB port ved reboot med noen MX mus. Har brukt 518 til brodern nå i over en uke, må si den er hakket vassere og bedre enn 510 med tanke på funksjonene på musen. Flere ting, knappene på MX510-518 finner jeg logisk plassert og enkle og bruke, knappene på siden funker fett til å veksle mellom fram og tilbake i firefox. Disse knappene var bortimot ubrukelige på Razermusen.. Jeg spiller nå med MX510 og fUnc, så snart den kommer i posten, så går jeg over til MX518 og fUnc. Noe jeg etter å ha prøvd det til brutter'n vet er en glimrende kombinasjon. Jeg ville valgt MX518 over Razer musen any day.! Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 det er jo bare å drepe ei mus da å sette en kabel på den helt gratis også det sikkert ikke så god å holde i da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå