Gå til innhold

Operation Flashpoint. Kommer ikke lenger !

Anbefalte innlegg

Jeg fant fram OF i går, og startet å spille litt. Jeg kom til bana der man er "nattevakt" Når jeg klarte den kom det en film om at jeg ble sparka ut av hæren. Jeg syntes jeg spillte ganske bra, men alikavel. Sist jeg spillte skjedde det samme. Hvorfor skjer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok alle sammen. En gang skjedde det samme på den bana med slottet, der man er i sivil. Han sjefen, husker ikke navnet på`n, sier at jeg har spilt så dårlig at jeg blir kasta ut av hæren. Men jeg spiller ikke så dårlig, så det burde ikke skje.

Lenke til kommentar

Poenget er at du må drepe alle spetz før de klarer å sprenge noe i leiren du passer på. Det er egentlig meget enkelt når du vet hvor de kommer fra!

Prøv deg fram, så vil du se hvor de kommer og hvem som kommer først. Start brettet på nytt å ligg klar til å knerte dem der du vet de kommer!

Solo

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde det samme problemet. Uansett hvor bra jeg gjorde det og hvor bra score jeg fikk ble det bitching&moaning fra han sjefen..

Tror det har noe med den idiotiske anticopy greia å gjøre. Lasta ned en crack og etter det funka alt mye bedre. :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...