FranzJosef Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Vurderer å selge bil på bilauksjon. Noen som har erfaring og synspunkter på det? Plusser og minuser... Har en 1998 Hyundai Atos som jeg skal selge. Hvor bør man annonsere? Har lagt inn på autodb.no, hvor mye koster det hos finn? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Litt usikker, men på bilauksjon går jo ofte bilene billig, og da må jo noen tape på det..? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg var en del på bilauksjoner i oslo i fjor og min erfaring på pris var at det slettes ikke var så billig! Fordelen må jo være at sjansene er rimelig gode for å bli kvitt relativt raskt da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vurderer å selge bil på bilauksjon. Noen som har erfaring og synspunkter på det? Plusser og minuser... Har en 1998 Hyundai Atos som jeg skal selge. Hvor bør man annonsere? Har lagt inn på autodb.no, hvor mye koster det hos finn? http://finn.no/finn/carinput/;pdc=1119592208613 399,- for 30 dager. Er ikke autodb plaget med mange fake og tulle anonnser da? Ta bilder, det er viktig for salget og en nøyaktig utstyrsliste, mye slurv ute og går. En Atos burde være nokså lett og selge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg var en del på bilauksjoner i oslo i fjor og min erfaring på pris var at det slettes ikke var så billig! Fordelen må jo være at sjansene er rimelig gode for å bli kvitt relativt raskt da. Åja, leste bare en artikkel i Autofil for en tid tilbake, om at på auksjon kunne man gjøre kupp.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Åja, leste bare en artikkel i Autofil for en tid tilbake, om at på auksjon kunne man gjøre kupp.. Ja, men jeg tror det er en floskel at det generelt er så billig. Det var flere biler jeg hadde sett meg ut på lista som jeg sammenlignet med finn.no priser og tenkte ca 50000. De ble utlyst til 60-70 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå