unkny Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! Har store problemer med å få MMS og WAP/GPRS til å virke på min k750i. Kjøpte mobilen idag, har telenor djuice nonstop abb. Har mottatt instillingene men funker ikke, har prøvd med netcom abb også og det fungerte glimrende. Har også oppdatert firmware/software via SE nettsider med kabel uten at det gjorde at det fungerte noe bedre. Noen som har noen ideèr ? Haster! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette er _ikke_ tilbakemeldinger til Amobil, men spørsmål om mobilen. Tråden flyttes derfor til Operatører og tjenester. Se over de ulike seksjonene før du poster igjen. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvilke feilmelding får du? Vet ikke om du har gjort det, men etter at du har mottatt automatiske innstillinger så skal en skru av og på telefonen for at de nye instillingene skal gjelde. Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ting som kan prøves: * Fungerer det å sende mms fra ditt sim kort i andre telefoner med telenor dekning? * Fungerer WAP? Om det funker i andre så kan du finne ut om det er abo'et ditt eller om det er mobilen som er satt opp feil eller har feil. jeg tok ned oppsett herfra på fredag på en 750i jeg testet og jeg fikk brukt alle funksjonene på den mobilen- --> HER Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Lever den tilbake er min mening... har samme problem med min da jeg oppdaterte mobilen. Telnor funker ikke mens netcom fungerer alt Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei! Har store problemer med å få MMS og WAP/GPRS til å virke på min k750i. Kjøpte mobilen idag, har telenor djuice nonstop abb. Har mottatt instillingene men funker ikke, har prøvd med netcom abb også og det fungerte glimrende. Har også oppdatert firmware/software via SE nettsider med kabel uten at det gjorde at det fungerte noe bedre. Noen som har noen ideèr ? Haster! Det kommer en oppdatering av programvaren i løpet av de første dagene. Du får prøve å holde ut litt til. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har samme problem med min, men jeg har netcom... Irriterende, noen som har fått det til å virke med netcom? Lenke til kommentar
Zmoock Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg oppgraderte firmwaren før jeg gjorde så mye annet, men MMS eller WAP / GPRS får jeg ikke til å fungere. Har prøvd instillinger tilsendt både fra telenor og sonyericsson.com/support , men neida.. ! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har samme problem med min, men jeg har netcom... Irriterende, noen som har fått det til å virke med netcom? Det skal virke med NetCom, jeg har NetCom selv og det virker som det skal. Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 ja jeg har skrudd av og på mobilen, det er kun få K750i tlf som fungerer med telenor abb. MMS, GPRS og WAP funker ikke, får kommunikasjons feil. SE mente at det kunne ha noe med hva base stasjon vi tilhørte iogmed det fungerte før deres software oppdatering, så de trodde det var dems feil og ikke telenor sin feil.... Er veldig kjipt når man sitter med splitter ny tlf med djuice nonstop med gratis mms og sms at man ikke skal kunne få sendt mms. Er det ingen her som har fått det til å virke ? Isåfall gi oss andre noen tips mens vi venter på den oppdateringen fra SE. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk det til Var inne å fiklet litt i innstillingene under "Meldinger -> Innstillinger -> MMS innstillinger -> Internett profil", se litt rundt der du Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk det til Var inne å fiklet litt i innstillingene under "Meldinger -> Innstillinger -> MMS innstillinger -> Internett profil", se litt rundt der du det samme gjorde jeg, og nå fungerer det fint Lenke til kommentar
unkny Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk det til Var inne å fiklet litt i innstillingene under "Meldinger -> Innstillinger -> MMS innstillinger -> Internett profil", se litt rundt der du hmm.. hva gjorde du da ? hadde vært digg hvis noen kunne hjulpet meg her Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg ringte til Sony support. Siste versjon er: RAJ002 En kamerat av meg hadde R1A044 på sin k750i, der fungerer alt. For å finne ut hvilken versjon din mobil har tast: (V=venstre, H= høyre) * H * V V * V * da får du mulighet til å sjekke hva versjon din mobil har. Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hmm.. hva gjorde du da ? hadde vært digg hvis noen kunne hjulpet meg her Du må inn å sette telefonen til å bruke den rette profilen: for MMS Meldinger -> Innstillinger -> MMS innstillinger -> Velg Endre på Internett profil. Så velger du Telenor MMS / Netcom MMS / MMS GPRS, alt etter hva oppsett du har lastet inn. For WAP blir det: Meny - Innstillinger -> kommunikasjon -> Internet Inst. -> trykk mer på din WAP profil se at den kobler til med WAP og samme greien for GPRS Internett. Navnene på dine profiler vet jeg ikke. Så du får prøve deg frem. På min K700 så har jeg "prikken" i det oppsettet som går for internett. Da fungerer alt jeg har lagt inn. herunder wap, mms, e-post, internett. Lykke til! Tollis Lenke til kommentar
Djonnieh Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Står det noen plass på SE sine sider om hvilken firmware update som er den nyeste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå