Skogtroll Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 1300 mm eller 2600 med 2X, ja jeg trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg surfet på ebay og sørget over hvor dyre objektiver er i Norge i forhold til Asia og i stor grad mange andre land... Men så fant jeg en Opteka zoom 650- 1300 mm, med F 8. Ha ha ha ha. Ikke for å være spydig, men har noen hørt om Opteka før, og tatt noen bilder... Må være bare noe jalla? Uansett, her er en link til der jeg fant den på ebay om noen vil ha! Link til e-bay -TAT Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har jo vært linket til det samme objektivet før, men jeg har ikke hørt om noen som har prøvd det. Men en kan vel sikkert regne med at kvaliteten står til prisen. Nå er ikke blenderen f/8 forresten, men f/8-16. Og f/16-32 med 2x converteren.. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 F16-32 tror jeg aldri jeg ville satset på, da ville du slite selv på høylys dag midt på sommern kl 1200. Jeg har sett disse extremtelene til ett par tusen kr, og kan aldri tro at det er noe veldig kvalitet og stå etter, og spesielt ikke med den lysstyrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå