tokr Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hvis man mister en harddisk basert mp3 spiller i bakken, hva skjer da? Blir spilleren ødelagt, eller bare slettes innholdet? Har lyst på ipod... med tanke på at jeg har mistet min nomad 2 (med smartmedia) i bakken flere ganger enn foten, så er det kanskje lurt og styre unna... tanker mottas med takk Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg hadde DAP jukebox greia fra creative Den mista jeg i bakken flere ganger og det eneste som skjedde var at den fikk noen merker og dritt i seg, men nå har jeg den ikke lenger fordi det var noen som stjal den på danskebåten Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Her var det jo mye liv [ Denne Melding var redigert av: Junkfood Junkie på 2002-07-24 16:10 ] Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Vel, det skjer ingenting hvis du mister den... Men kaster du den garantere jeg at den blir ødelelagt.. LOGISK?? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Så hva er den fundamentale forskjellen mellom og kast og miste... jeg skjønner jo at fart pluss akkutt ikkefart blir større problemer enn litt fart pluss akkutt ikkefart... men mister man fra to meter må det vel være vel så ille som og kaste litt løst fra en halv... hmm... ok... så dere sier altså at jeg kan miste den i bakken mange ganger uten at noe skjer? hva om den ligger i jakkelomma og jeg kaster jakka på golvet... hmm... da blir det jo kast... nei jeg skal slutte nå... dette blir bare vås... tidlig på morran Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hvordan klkarer du å miste den bærbare. Det er meg en gåte... Selv har jeg hatt diskman/minidisc i 5 år uten å miste den én gang. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Kanskje han har små hender? eller ronker mens han hører på musikk, kan bli glatt av slikt.. :smile: (har jeg hørt om selvfølgelig, ikke egen erfaring) Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 14:38, iceraven skrev:Kanskje han har små hender? eller ronker mens han hører på musikk, kan bli glatt av slikt.. :smile: (har jeg hørt om selvfølgelig, ikke egen erfaring) misbruk av glidemiddler...... "svuuuuuuuuup!" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Kanskje smadrer du HD'n hvis den er midt i en lese-operasjon, men siden spillerne minimerer bruk av HD ved hjelp av cache-minne er jo sjansen liten. De mest sannsynlige ødeleggelsene er vel kosmetiske. Tror dog jeg hadde droppet å kjøpe en Jukebox/Ipod uansett dersom jeg trodde at jeg kom til "å miste den i bakken". Lenke til kommentar
Mental Theo Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hvordan klarer man å miste noe bærbart i bakken ?? Spørsmålet er vel heller.... når ? Det hele kommer vel an på hvordan en-heten faller ...eller hvor hardt , pluss en dose flaks. Min gamle PC ble dyttet ned fra et skrivebord på et "nachspiel" jeg hadde en gang. Det smalt ganske bra. Jeg satte den opp igjen og leste e-posten min. Flaks... tror jeg.. :smile: Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 15:59, Junkfood Junkie skrev:Jeg hadde DAP jukebox greia fra creativeDen mista jeg i bakken flere ganger og det eneste som skjedde var at den fikk noen merker og dritt i seg, men nå har jeg den ikke lenger fordi det var noen som stjal den på danskebåten Var du skikkelig, skikkelig full da, eller?? Bare lurte! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Neeeii, ikke noe sånn særlig, hadde bare hatt i meg et par og tjue cider og en halv flaske med rød absolutt (kanskje like rød som nesa mi ) Det jeg ikke skjønner er at noen gidder og stjele en sånn spiller uten batterier, kabel, usb kabel og alt mulig. Den kjører jo bare ett par timer maks på 4 standard AA batterier til (40?) kr :lol: Der dreitn seg ut ja Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 14:35, C. Alshus skrev:Hvordan klkarer du å miste den bærbare. Det er meg en gåte...Selv har jeg hatt diskman/minidisc i 5 år uten å miste den én gang. Det sakkke så altfor mye til. Selv har jeg kun mista min CD spiller i bakken en gang på ca 6mnd og Minidiscen jeg hadde før også bare en gang på godt over et år, men som i tilfelle med Discmanen så skal det kun en forglemmelse til: Satt å vurderte tanken å ta livet av tegnelærerinnen så kanskje vi slapp de to neste timene... Seff var Discmanen kobla til huet og den lå på pulten. Etter mye tenking og lite handling var endelig de to værste timene i uka ferdig og jeg reiste meg opp etter at følelsen å ha på seg hodetelfoner hadde sunket så bra inn at jeg ikke merka de lenger, du kan tenke deg hva som skjedde..... Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 23:05, Junkfood Junkie skrev:Neeeii, ikke noe sånn særlig, hadde bare hatt i meg et par og tjue cider og en halv flaske med rød absolutt (kanskje like rød som nesa mi )Det jeg ikke skjønner er at noen gidder og stjele en sånn spiller uten batterier, kabel, usb kabel og alt mulig. Den kjører jo bare ett par timer maks på 4 standard AA batterier til (40?) kr :lol:Der dreitn seg ut ja Ja, pokker... Måtte kjøpe kabel og dritt... Du kan få den tilbake nå, forresten - er skikkelig lei av den! Kødda! :wink: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hmm, dat jan jo hende at det bare er jeg som har hatt flaks... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Hvorfor jeg mister... vel.. som regel har den ligget i jakkelomma... også kastet jakkelomma på gulvet... eller slikt.. noen ganger har den falt ut, andre ganger har jakka tatt av litt for fallet... mistet den utfor balkongen og ned på bakken under... mistet den i bakke fordi ledningen hang seg opp... og siden den er to-delt... med styremekanismer i midten... delte ledningen seg så snart walkmannen var ute av lomma... hmm hva mer... masse mer... jeg er et rotehode som ikke husker noenting lenger en tjue sekunder... så da går det fort galt... Det morsomme er at jeg måtte skjekke hva treaden handlet om nå nettopp... for jeg hadde glemt... skylder på US patent nummer 274.350 jeg... for de som kan slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå