Svar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Aner ikke hvor denne tråden egentlig hører hjemme, så jeg prøver meg her. Saken er at jeg trenger en UPS til og drive slikt som adsl modem, router, ip-telefon ol (ikke pc) vist strømmen skulle gå. Er ute etter en med mest mulig drivfts-tid uten at det koster alt for mange skjorter. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 UPS-spørsmål er ikkje ein enkel oppgåve å plassere. både kategorien servere og PSU og elektronikk kan vere aktuelle kategorier. Flytter den over til psu-kategorien i denne omgang. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er det kanskje noe i denne retning du tenker på, eller passer kanskje denne litt bedre ? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Den siste så jo fin ut, dumt at det bare er et rent overspennings-vern. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Den siste så jo fin ut, dumt at det bare er et rent overspennings-vern. Sorry ! Glemte et øyeblikk at du skulle ha den kun i forb. med strømbrudd, men det er ganske enkelt å ta en titt på Komplett eller andre steder. Fant denne hos førstnevnte.... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Egentlig er det vell ikke så dumt med et overspennings anlegg heller? Lenke til kommentar
ekm Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kjøpte denne selv når den var ukens tilbud for en stund tilbake, men har ikke rukket å koble den opp enda. Bare husk at du må kjøpe en forgreningskontakt (tror den kosta ca 100 kroner)) for å drive annet/mere utstyr. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Kjøpte denne selv når den var ukens tilbud for en stund tilbake, men har ikke rukket å koble den opp enda. Bare husk at du må kjøpe en forgreningskontakt (tror den kosta ca 100 kroner)) for å drive annet/mere utstyr. Hvem kjøpte du? Lenke til kommentar
ekm Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kjøpte Inform UPS Guard 600VA Line Interactive Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei, har en "APC RS 800VA" som jeg er kjempe fornøyd med. Denne driver en dual Xeon 3.2GHz boks og en burk med P4 2.2GHz cpu, samt skjermer og en router. Svært fornøyd, planlegger å kjøpe en til! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122016&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå