LBD Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei. Planen er å gå til innkjøp av en samsung d500. Tenkte jeg skulle få operatørlåsen åpnet slik at jeg kan bruke et annet abonement i tlf. Ser at unlockshop.no tilbyr denne tjenesten, men med denne tlf må jeg sende den inn. Derfor lurer jeg på om noen vil dele sine erfaringer med dette firmaet og dets drivere? Setter veldig pris på seriøse tilbakemeldinger. Eirik Lenke til kommentar
alban Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tre ord: Raskt,pålitelig og trygt! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Han(Fredrik) er rask, har gode erfaringer, så jeg anbefaller han på det varmeste Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Grunnleggeren av unlock.no og unlockshop.no er aktiv bruker her på forumet og så vidt jeg vet er han meget seriøs og dyktig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg hadde heller sendt mobilen min til unlockshop enn Gsmteknikk for å si det slik. Dessuten er eieren på forumet her også (Lurifaksen). Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Broren min sendte inn sin K700i på min anbefaling dit. Gikk utrolig raskt. Fikk telefonen ulåst og i god behold tilbake. Tjensesten anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
LBD Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk for tilbakemeldinger !! Håper stadig flere kommer med sine erfaringer. Denne tråden kan bli verdifull for fremtidige mobilkjøpere som skal låse opp sin mobil og lurer på hva de skal gjøre. Eirik Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er kjempefornøyd med tjenesten unlockshop leverer! Kjøpte D500 over ebay med engelsk software og T9 ordbok. Han installerte originalsoftware og norsk t9 samt låste opp hele telefonen. Det hele tok noen få dager. Anbefales! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Unlockshop er 100% pålitelig. Har låst opp to k700i hos dem. Ingen problemer med forhåndsbetaling. Anbefales. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ' date='25/06/2005 : 02:43'] Unlockshop er 100% pålitelig. Har låst opp to k700i hos dem.Ingen problemer med forhåndsbetaling. Anbefales. Har forstått det slik at enkelte av de nyeste telefonene på markedet ikke lar seg låse opp av andre enn operatøren. Er det noen som vet hvilke telefoner dette gjelder? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet at Nokia 6680 er et problem. Jeg ville sendt mail til unlockshop først hvis du er i tvil. De vet helt sikkert hvilke andre dette gjelder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå