hdanielsen64 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hei noen som vet om et sted hvor de selger et billig, lite verktoysett for skruing av pc? skal nemlig bytte tastatur pa den baerbare, og trenger noen ganske smaa stjernetrekker til dette... nettbutikken maa kunne ta betaling i form av faktura eller postoppkrav, da jegkun har Visa electron. mvh. haakon Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Miniatyrskrutrekkersett til 80 kroner på Biltema er bra. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Miniatyrskrutrekkersett til 80 kroner på Biltema er bra. Hold deg for gudsskyld unna sånt biltema drit. Det tåler ingenting. Invester heller i noe skikkelig sett som vil koste noen kroner dyrere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 det fungerer bra det setttet fra biltema.. har det selv.. skrur mobiltelefoner og slikt med det.. fungrer perfekt.. Lenke til kommentar
austor Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En som heter Clas Ohlsson har et bra skrutrekker sett. Jeg skrur pc hver dag og det fungerer greit. Koster 130 kroner og har de fleste bitsene. Unntatt store:) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har selv vært så dumt og kjøpt et verktøyssett fra biltema og det tåler ingenting. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 da lurer jeg virkelig på hvordan du behandler verktøyet ditt.. jeg har ingen problemer med verktøyet mitt fra biltema, er ett bitsett med torks, umbrako og stjerne og flatjern, i små størrelser for å skru på mobiler og slikt.. fungerer perfekt Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Komplett.no har veldig mange sett! Bruker et fra guild tools eller noe. . Funker UTMERKET Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 hehe, jeg kjøppte noen skrujern i byen, husker ikke hva butikken het, men de kosta 20 kr... de er kjempe gode, beste jeg har hatt!!! så det dyreste er ikke alltid det beste... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Kreeeemt..... Før noen kommenterer med; ååå, nææh, han driver med reklame jo !! La oss rapportere han til moderator ! Så vil jeg bare si følgende; Nei, dette er ikke reklame, men kun en saklig opplysning om at dette finnes i sortimentet. Det gjør også ca. 85 000 (!!) andre artikler, slik at det er omtrent umulig for meg å anbefale/opplyse om noen som helst av elektromatr. uten å komme innom noe vi har hos oss... En annen faktor er den at jeg ikke driver med salg i bedriften, og tjener dermed 0,- på å fortelle en som leter etter noe at; HER kan du finne det du leter etter. Så for å besvare ditt innlegg, så vil jeg informere deg om at her kan du kanskje finne det du tenker på[/url]. (link fjernet av moderator - Du kan anbefale ting dere har i din butikk, men IKKE linke direkte til selve tilbudet hos dere, eller fortelle hvilken butikk det er i). Endret 25. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har selv vært så dumt og kjøpt et verktøyssett fra biltema og det tåleringenting. Jeg snakker om miniatyrskrutrekkersett til å skru på finelektronikk, og jeg snakker av erfaring. Jeg snakker IKKE om hvordan jeg har knekt billige skrutrekkere ved å bruke dem som brekkstang på fylla, for det er ikke det som er temaet her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå