cool_boy Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 hei....jeg lurte på om det går ann å sette en vifte av no slag på kortet mitt...det er bare en ribbe fra før,men jeg vil ha litt mer kjøling eller et nytt kort!!! hehe hvor stor skal vifta være? kjøpe en skjermkort vifte eller en liten cpu vifte f.eks til celeron eller no? hva kjøler best? og hva blir billigst? hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du vinner kansje 5 mhz på kjernen på å sette på vifte. Det gir kansje 1,5% flere fps. Neppe verdt 100 kr. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det var ikke det han spurte! kanskje han skal overklokke. Du trenger ikke svare hvis du ikke skal komme med noe som har med spørmålet å gjøre. Eg har klart å få mye mer ut av GF2mx400 min UTEN vifte. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 gjør som meg :wink: har skrudd en 80mm vifte i et gammelt lydkort under skjermkortet. Det blir veldig bra kjøling og bråker lite Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg satt på en thermaltake Blue Orb på mitt gf2mx-400 Det førte til at jeg kunne overklokker ca 20 mhz mer (helt avhengig av romtemp :wink: ) Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 finns det no bra overklokkings program til å overklokke 3d kort med? jeg har sånn expert tools eller hva det heter,det fulgte med kortet...der kan jeg stille core clock og memory greia..men er dette programmet no bra? hvor langt er trygt å klokke før det blir for varmt? der jeg kan stille der er det 3 kategorier(grønt,orange og rødt) der rødt er kanskje ikke helt trygt...det er max av det jeg kan klokke med det programmet. veit ikke hvor langt jeg skal tørre å klokke det....vil ikke at det drittkortet skal ødelegge alt jeg har inni maskinen azz!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå