Gå til innhold

Resident evil 4 til PS2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jo se om du kan få plukket opp en billig gamecube. spillet er bra nok til at man kan punge ut litt ekstra for å få det tidligere, og i sin fulle prakt ikke minst. Dessuten er det jo et drøss av andre gode grunner til å ha gamecuben.

Lenke til kommentar
  Mala skrev:
Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det :thumbup: Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se ;)

Nå er det ikke grafikken vi er ute etter, man kan fortsatt nyte Resident Evil 1 til ps1 etter alle disse år. Resident evil hører jo tross alt hjemme på den svarte boksen ;) (Nei, ikke Xbox :p )

:ermm:

Lenke til kommentar
  Mala skrev:
Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det :thumbup: Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se ;)

hvis dere ikke er klar over det så har GC bedre grafikkort enn PS2. men av en eller annen grunn bruker ikke GC hele kortet på spillene fordi de ikke har bruk får et så bra grafikk kort.

tror ikke at RE4 kommer til å ha like bra grafikk på PS2 sånn som på GC

Lenke til kommentar

PS2 klarer nok ikke å levere det samme som GC, rent grafikkmessig. Og til deg som sier resident evil hører hjemme på den sorte boksen, det er vel litt på jordet? Alle 3 første spillene kom jo til playstation, og som vi alle vet er den jo grå. Men jeg mener at resident evil har funnet et nytt og verdig hjem i gamecuben, de har jo laget den ekstremt gode remaken av 1, den har zer0, og den har 4. Pluss at den har fullgode porter av re2 og 3.

//edit: Glemte å nevne den enormt lange loadetiden ps2 kommer til å ha i forhold til gc. usj..

Endret av slash
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  K9 skrev:
  Mala skrev:
Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det :thumbup:   Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se ;)

hvis dere ikke er klar over det så har GC bedre grafikkort enn PS2. men av en eller annen grunn bruker ikke GC hele kortet på spillene fordi de ikke har bruk får et så bra grafikk kort.

tror ikke at RE4 kommer til å ha like bra grafikk på PS2 sånn som på GC

æææå nei det visste vi ikkje :whistle:

Men RE4 på GC HAR bedre grafikk en PS2 versjonen, noe som ikkje er så rart egntlig :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  slash skrev:
PS2 klarer nok ikke å levere det samme som GC, rent grafikkmessig. Og til deg som sier resident evil hører hjemme på den sorte boksen, det er vel litt på jordet? Alle 3 første spillene kom jo til playstation, og som vi alle vet er den jo grå. Men jeg mener at resident evil har funnet et nytt og verdig hjem i gamecuben, de har jo laget den ekstremt gode remaken av 1, den har zer0, og den har 4. Pluss at den har fullgode porter av re2 og 3.

//edit: Glemte å nevne den enormt lange loadetiden ps2 kommer til å ha i forhold til gc. usj..

Kom faktisk en sort PSone i sine dager :yes:

@ Fanta Boy; Nai det har eg aldri sagt, eg er en person som setter gameplay i første bås framfor grafikk, men eg ville bare kommentere det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...