Jekyll Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kommer Resident Evil 4 til PS2, eller har det kommet? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er nok bare GC etter det eg vet, dessverre. -Jar Lenke til kommentar
Jekyll Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Jarek skrev: Er nok bare GC etter det eg vet, dessverre. -Jar Men det står jo ikke "Only for" på Nintendo esken. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jekyll skrev: Jarek skrev: Er nok bare GC etter det eg vet, dessverre. -Jar Men det står jo ikke "Only for" på Nintendo esken. Hm, skjekka det ut på Gamespot - ser faktisk ut som det kommer til PS2 og Release Date: 11/14/2005 Resident Evil 4 @ Gamespot -Jar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 vist du lurer på når eit spel kjem ut, og kva konsollar det kjem på, kan du søke etter heile eller deler av tittelen i gamer.no sin søkemotor. Jarek: den datoen er vel for den amerikanse versjonen. http://gamer.no/product.php?productId=23293 Lenke til kommentar
Jekyll Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Jarek skrev: Jekyll skrev: Jarek skrev: Er nok bare GC etter det eg vet, dessverre. -Jar Men det står jo ikke "Only for" på Nintendo esken. Hm, skjekka det ut på Gamespot - ser faktisk ut som det kommer til PS2 og Release Date: 11/14/2005 Resident Evil 4 @ Gamespot -Jar YES!!!! Resident evil 4 er best!!! Da får vi håpe på det beste Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 kan jo se om du kan få plukket opp en billig gamecube. spillet er bra nok til at man kan punge ut litt ekstra for å få det tidligere, og i sin fulle prakt ikke minst. Dessuten er det jo et drøss av andre gode grunner til å ha gamecuben. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Mala skrev: Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se Nå er det ikke grafikken vi er ute etter, man kan fortsatt nyte Resident Evil 1 til ps1 etter alle disse år. Resident evil hører jo tross alt hjemme på den svarte boksen (Nei, ikke Xbox ) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 har hørt at det skal komme, men vet ikke når Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Mala skrev: Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se hvis dere ikke er klar over det så har GC bedre grafikkort enn PS2. men av en eller annen grunn bruker ikke GC hele kortet på spillene fordi de ikke har bruk får et så bra grafikk kort. tror ikke at RE4 kommer til å ha like bra grafikk på PS2 sånn som på GC Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 her har dere et bilde av RE4. bildet er ikke fra PS2 Lenke til kommentar
slash Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) PS2 klarer nok ikke å levere det samme som GC, rent grafikkmessig. Og til deg som sier resident evil hører hjemme på den sorte boksen, det er vel litt på jordet? Alle 3 første spillene kom jo til playstation, og som vi alle vet er den jo grå. Men jeg mener at resident evil har funnet et nytt og verdig hjem i gamecuben, de har jo laget den ekstremt gode remaken av 1, den har zer0, og den har 4. Pluss at den har fullgode porter av re2 og 3. //edit: Glemte å nevne den enormt lange loadetiden ps2 kommer til å ha i forhold til gc. usj.. Endret 24. juni 2005 av slash Lenke til kommentar
Saurondorf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sorry hvis jeg bumper dette emnet, men hvis det er noen som lurer, så kommer coveret til PS2 antakeligvis til å se slik ut: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) K9 skrev: Mala skrev: Ja det kommer, ufattelig at PS2 kan kjøre det Neida, men det har gått på betrakting av grafikken ken en se hvis dere ikke er klar over det så har GC bedre grafikkort enn PS2. men av en eller annen grunn bruker ikke GC hele kortet på spillene fordi de ikke har bruk får et så bra grafikk kort. tror ikke at RE4 kommer til å ha like bra grafikk på PS2 sånn som på GC æææå nei det visste vi ikkje Men RE4 på GC HAR bedre grafikk en PS2 versjonen, noe som ikkje er så rart egntlig Endret 9. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 slash skrev: PS2 klarer nok ikke å levere det samme som GC, rent grafikkmessig. Og til deg som sier resident evil hører hjemme på den sorte boksen, det er vel litt på jordet? Alle 3 første spillene kom jo til playstation, og som vi alle vet er den jo grå. Men jeg mener at resident evil har funnet et nytt og verdig hjem i gamecuben, de har jo laget den ekstremt gode remaken av 1, den har zer0, og den har 4. Pluss at den har fullgode porter av re2 og 3. //edit: Glemte å nevne den enormt lange loadetiden ps2 kommer til å ha i forhold til gc. usj.. Kom faktisk en sort PSone i sine dager @ Fanta Boy; Nai det har eg aldri sagt, eg er en person som setter gameplay i første bås framfor grafikk, men eg ville bare kommentere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå