Janvp Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! Jeg har en joystick soim tidligere var koblet til en spill-port på den gamle pc'en, men på den nye er det ikke slik port! Jeg er på jakt etter en overgang fra denne "hannen" på joysticken til USB. Finnes det slike overganger? Jeg ser på denne - http://www.sunsway.com.hk/products/usb232.html - men tviler på at dette er den jeg er på jakt etter. Det er ikke en vanlig seriell-port nemlig. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du har ikke noen gamle lydkort med gameport liggende da? Koster ikke mange kronene å kjøpe et heller, og det er ikke noe problem å ha flere lydkort i en maskin, du kan selv enkelt velge fra kontrollpanel hvilket kort operativsystemet skal bruke til hva. Ellers så har mange hovedkort intern pinheader tilkobling for gameport, du kan sjekke det i hovedkortmanualen, men vanskelig å få kjøpt en tilkoblings-sak vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Datakompaniet har et USB -> Game adapter til salgs. (5 og siste resultat i søket) Forferdelig kludrete webshop, men de har en del greie saker der. (Akkurat handla for en stor lapp selv) Lenke til kommentar
Janvp Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Takk Gadget - der var det en ja Den blir ganske dyr - med mva og frakt blir det 338 - nesten så det lønner seg å kjøpe ny joystick i stedet Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kansje.. Har en gammel Gravis Analog Pro selv, og skulle eg ha brukt joystick på min nye PC(en laptop) så hadde eg nok kjøpt dette adapteret, for dette er den eneste joysticken som passer for meg. (Den passer for venstrehendte, og det gjør ikkje de fleste monsterstikkene som er til salgs i dag) Men, heldigvis, de eneste spilla eg trenger den til er X-wing og 'One Must Fall 2097' og begge funker fint på en av mine 'litt eldre' maskiner... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg tror jeg har en sånn overgang som jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå