Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Dette høres kanskje dumt ut, og ja, det er skikkelig latterlig. Etter at jeg fikk nytt hovedkort, epox nforce3 så går det ikke an å reinstallere/gjenopprette pc'n. Ingen av cd'ene vil fungere utenom windows xp installasjonscd'n som installerer bare nytt OS oppå det gamle uten å slette det. Jeg vil fjerne alt på pc'n min og legge inn windows på nytt. Her trenger jeg hjelp !! Nå sitter jeg her da med en PC med to windows XP home OS på en gang, og jeg får ikke fjernet dem :S Endret 23. juni 2005 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I innstalasjonen til windows må du vel slette selve partisjonen windows er innstalert på og så legge inn windows? for ellers vil den vel bare ta og reparere seg selv / legge inn en ny innstalasjon i en annen mappe / annen partisjon. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Er det flere måter å slette partisjon på ? har prøvd en metode men den funker ikke for det står at jeg må ha den eller noe... Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) C:\Partisjon 1 [NTFS] Uten partisjoner står det.... men når jeg tryker installer windows på denne partisjonen står det at denne partisjonen har et OS allerede.... :S Endret 23. juni 2005 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Når du kommer til den partisjonssiden under innstallasjonen, ser du helt nederst på skjermen og finner ut hvilken tast du skal trykke på for å slette partisjonen. Deretter markerer du den gamle partisjonen som skal vekk og strykker på slettetasten. Når det er gjort, oppretter du en (eller flere) ny(e) partisjoner og innstallerer XP på én av dem. Lykke til Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tror du skal trykke D eller R eller F... Står en henvisning over selve den ruten hvor partisjonstabellen viser... Burde være rimelig enkelt... Du skal SLETTE den markerte partisjonen for så og lage en ny en... Etter det skal du si at det er "denne jeg vil innstalere på" hvor den da spør om du skal formatere den.. Da sier du ja til NTFS formatet. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 23. juni 2005 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Tror du skal trykke D eller R eller F... Står en henvisning over selve den ruten hvor partisjonstabellen viser... Burde være rimelig enkelt... Du skal SLETTE den markerte partisjonen for så og lage en ny en... Etter det skal du si at det er "denne jeg vil innstalere på" hvor den da spør om du skal formatere den.. Da sier du ja til NTFS formatet. 1. det går ikke an å slette 2. lager jeg ny OS der kommer den oppå den andre Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Det går fremdeles ikke an å slette den stygge partisjonen. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 JAAAAAAA, nå greide jeg å slette den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå