Just_blank26 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny sykkel. Jeg skal bruke den som fremkomstmiddel, og da blir det en del sykling på grusveier, samt asvalt. Må derfor ha en hybrid. Tenkte litt på denne, men er litt i tvil i og med at det er biltema det er jo ikke noen sykkelsjappe akuratt., 26" Yosemite "Lembert Dome"Vi er stolte over å ha denne sykkelen i vårt sortiment. En helt fantastisk ramme fra en av verdens ledende rammeprodusenter: Det ville vært synd å ikke utstyre denne med det beste. Vi har valgt et girsystem fra Shimano, krankparti og forgaffel fra henholdsvis amerikanske RockShox og Truvativ. Hjulene fra Alex med Maxxis dekk gjør at den ruller hurtig og feilfritt på Quando-navene. Forhjulet er selvsagt utstyrt med skivebrems. Uansett når, hvor, hvordan og på hvilket nivå, så er "Lembert Dome" et perfekt valg for deg. - Ramme: aluminium - Rammestørrelse: 48 cm - Forgaffel: RockShox Judy TT - Girsystem: Shimano Deore 27-girs - Girvelger: Shimano Deore - Frihjul: Shimano - Bremser: Tektro skivebrems, V-brems - Krankparti: Truvativ ISOflow - Kranklager: CH-52, helkapslet - Hjul: 26" Alex, dobbeltbunnede - Dekk: Maxxis, 26 x 1,95" - Nav: Quando, aluminium - Pedaler: Wellgo, aluminium - Styre og stamme: Zoom/Uno, aluminium - Styrelager: CH, aluminium - Setepinne: Kalloy, aluminium - Lykt: batteri - Vekt: 14 kg Pris: 5498,- NOK Hvordan er delene i denne? Er det grei pris? Noe annet jeg heller burde kjøpe? Takker for svar! Endret 29. juni 2005 av Just_blank26 Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hybird fra biltema til 5498,- ? Nånei, finn deg heller en inter/g-sport, evt. hank sport, eller andre som kan det. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ser du på specs nå? Eller bare dømmer du siden det er biltema? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, jeg ser på specs. Man kan finne mye bedre hybird sykler enn den der, billigere. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Ok, takk for tipset. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hvor i landaett bor du? Enklere å guide deg til det beste kjøpet om vi vet hvor du skal handle... Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Bor rett ved Oslo. Var inne å så på Oslo sportslager sine sider, men faen så dyrt. De har noen fete hybrider til 7000 der, og det er absolutt maks av det jeg vil bruke. Spørsmålet er da, er disse syklene fra Oslo sportslager verdt det? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ok, da har jeg forhørt meg litt. Det står mellom denne eller denne sykkelen. Den første får jeg for 7000, den andre 7500. Noen forslag til hvilken jeg burde velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå