Okeblol Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av en PS2, da det er et par-3 spill jeg har lyst å spille. Gradius V og R-Type Final spesielt, men jeg greier ikke å finne de noen plass online (altså norske butikker) Noen som har noen tips ? Eventuelt utenlandske butikker hvor jeg slipper å betale toll (kjøpte ikaruga for 25£ på play.com og med toll o.l kostet spillet meg 550,- totalt:(, noe som var dyrere enn i norge) Endret 23. juni 2005 av Jokque Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Noen som har noen tips ? Eventuelt utenlandske butikker hvor jeg slipper å betale toll (kjøpte ikaruga for 25£ på play.com og med toll o.l kostet spillet meg 550,- totalt:(, noe som var dyrere enn i norge) Så lenge varen koster under 200kr så skal det gå greit Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Noen som har noen spesifikke sider hvor jeg kan få kjøpt disse spillene ? Jeg vet at 200,- er tollgrensa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå