Baba2 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hallo! Jeg fikk en expert reklame for noen dager siden. Der var det en liten brosjyre for elektrofil messe som avholdes lørdag 25. juni (10-16) og søndag 26. juni (12-18) Og der ommer til å vise frem xbox 360 også får man anledningen til å prøve psp!! For de som skla dra :Inngangs billet koster 50kr. Alle under 12 år gratis. 16 års alder grense for dem uten foresatte. Elektrofil.com Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har PsP jeg... Helt syk grafikk på den... Gale hvor bra ting kan bli må så små enheter i disse dager Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg og har PSP Synd den messa bare er i Oslo Bor i Trondheim Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hadde vert ganske kult å stått på messa der med min egen psp med mine egne filer på. Mens de andre bare prøvde herligheten som kommer ut i september. Men kanskje det går an å prøve spill som kommer. Hadde vært dritkult å fått prøvd Burnout til psp. Bor i Rogaland så det er ikke stor fare for at jeg dukker opp på den messa Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg skal på messa gleder meg MYE til å se xbox 360, burnout Revenge og de deilige HDTV'ene Lenke til kommentar
Lincoln Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg var der idag. Milde moses så deilig bilde på HD-tv'ne, særlig den ene fra Sony hadde et helt utrolig deilig bilde!! Koster 130 000 da, men. Xbox360 ser mye finere ut foran deg enn på bilder. Likte designet. Kontrolleren ser ut til å bli ganske liten; har lyst til å slå kloa i den saken og teste! Men bortsett fra en hel haug av HD-tv'er (får ikke til e+aprostrof) og Xbox360 bak glassruter, så var ikke så mye mer spennende å se. Kanskje PSP for de som ikke har prøvd den før. Og noen sånne deilige madrasser med høytallere under 'puten' -sak. Messen dreide seg i hovedsak om disse HD-tv'ne. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Var innom messen idag (søndag), jeg følte meg litt skuffet. Men den sony tven hadde jo skikkelig bra bilde kvalitet. Også var det artig å se xbox360 og prøve psp. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg var der også! Fikk prøve psp Har tatt noen bilder av Xbox 360, kanskje litt uklart Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Var der i dag sammen med Lincoln Var faktisk en videokanon der med KNALL kvalitet i HD oppløsning til 8000,-. lampen varte i 6000 timer Her er 2 bilder jeg tok: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå