bergangster Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Etter endelig (nesten, ihvertfall) å ha kommet ned på jorden etter kampen (Brann-RBK 4-1)på søndag (ja, fotballidiot... ) har jeg funnet ut at jeg er nødt å få meg et opptak av denne kampen. Er det noen som vet om en metode jeg kan ta opp kampen? har sett på WMRecorder, men det ser litt jalla ut, er mer interessert i et prog som går direkte på streamen, ikke ett som "tar opptak" av deler av skjermen. Edit: Bruker Win XP Pro SP2, og trenger dette så fort som mulig! Sorry, men har postet denne både i programmer og her på videoredigering og video. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 WMrecorcder skal nok funke fint for ditt bruk. Brukte det selv til lignende opplegg. Hva med å høre på et Brann forum om ikke noen har tatt opp kampen på en dvd-spiller ? Jeg fikk akkurat en kopi fra en som tok en kamp jeg vil ha resten av livet Lenke til kommentar
bart_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men ang. WMrecorder. Når jeg bruker det virker det som det går litt vel fort i svingene med opptakene, å pleier som regel å ende med at bilde og lyd ikke er synkronisert etter en stund. Noen som kan hjelpe meg å løse dette? Går det å sette ned hastigheten for opptak manuelt eller noe liknende? Jeg sitter med bredbånd på 4mb linje, vet ikke om dette har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå