NesQuick Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Som topic sier lurer jeg på hvem som er importør av lacie skjermer i norge. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Muligens netshop importerer dem selv? Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ja mulig, men de skriver ikke noe om det på sidene sine, og linker til den lacie.com/no som support.. men jeg finner ikke noe kontaktinformasjon til den norske importøren der... nærmeste jeg kommer er et faksnummer til den svenske Hmm får lete litt videre. Håper det er noen glupinger her inne som er flinkere til å søke enn meg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Digitalimpuls selger LaCie skjermer. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kven som selger LaCie er irrelevant for kven som er importør. http://www.lacie.no ser ut til å vere den offisielle sidene til LaCie i Noreg, sidan dette er Teknoscan som har den sida er det vel stor sjanse at det er importøren TechnoScan AS Nils Hansens vei 20 0667 Oslo Tlf. 22881990 Faks. 22630036 Ein annan indikasjon er at nettbutikken deira er merka "Kun forhandlere". Og eg trur at dei skjermene me bestilte på jobben (som også skulle komme direkte frå leverandør) kom frå Teknoscan. mvh JanEirik Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 takker for svar. skal ta og ringe de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå