Gasse Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Når du installerer xp home er det en msn messenger der som er sjult sån at du ikkje kan fjerne den fra pcen.. hvor er det jeg går inn for å gjøre sån at den msn-en blir synlig? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Start > KjørRunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Funker i XP pro. Vet ikke med Home, men du kan jo alltids prøve. edit: Du tenker på windows messenger? Endret 23. juni 2005 av Black&White Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det funker, og det er Windows Messenger det er snakk om (alt tyder på det, og jeg har prøvd den koden) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 men hvis du skriver den koden der så FJERNER Du den helt? den blir ikke synlig.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, den forsvinner helt, så slipper du alt maset med den Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 oki... greit.. forstår nå at det var JEG som ikke klarte å lese hele posten hans, og ikke dere.. trodde han ville beholde den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå