Mr_Dillon Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 USB2.0 er ca 40 ganger så rask som 1.1 Andy Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Forresten så koster vel hovedkortet 1619,- hos Komplett, og ikke 619,- Andy Lenke til kommentar
|torro| Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Vil det by på store problemer å avkjøle Harddisk i Micro-ATX? Bråker WD mye? Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 WD's disker verken bråker eller blir noe spesielt varme. Jeg tror ikke du vil få noen problemer(som du ville hatt fått hvis du hadde gått for IBM) Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 WD skal være ganske stillegående. Kjøpte for et par uker siden en Maxtor 80GB 7200RPM disk, og ble anbefalt i butikken (www.pcmax.no) å kjøpe WD fordi den var mere stillegående. Angrer alikevel ikke på at det ble Maxtor'en for etter mitt øre bråker ikke den noe spes. Kjøling av disken burde ikke være noe problem. Men personlig ville jeg ikke kjøpt M-ATX. Størrelses forskjellen på burken blir ikke så mye å snakke om dersom du velger et lite Midi-tower, dessuten blir valgmuligheten i hovedkort mye større ved å gå for ATX. Med det budsjette du har satt opp, ville jeg nok valgt å gå for en AMD XP1800+ evt. XP2000+ og et passende KT333/SIS745 basert hovedkort. Dersom du går den veien skulle det la seg gjøre å bygge en box med et GF4 Ti4200 evt Radeon 8500LE kort istedet for det middelmådige GF4 MX kortet du har tenkt på. Ang. USB2.0 er det som nevnt tidligere ca 40x raskere, men spørsmålet er jo hvorvidt du har bruk for det? Skal du eksemplevis kjøpe deg ekstern brenner så er USB2.0 et must, men ellers ville jeg gått for et rimeligere hovedkort uten USB2.0, nettopp pga budsjett begrensningen din. Enough allready :smile: Andy Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du burde glemme den celeronen, den yter rett og slett skikkelig dårlig. Og hoverkort til 1600 kr er iallefall totalt overkill på en sånn cpu. Jeg foreslår at du enten kjøper et Asus P4S533 til kr 999 på MPX, samt den billigste northwooden du finner, eller at du bygger et AMD system. Celeron basert på Willamette coren blir dårlig ytelse for penga uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå