Shurom Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) har nå funnet en printerdriver til printeren min, men jeg lurer extremt på hvordan man innstalerer den pcen er en gammel IBM-Aptiva med litt laber usb 1.1 støtte og kubuntu som akkurat går litt for sakte. EDIT: komma og punktumfeil Endret 23. juni 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du er helt sikker på at driveren ikke allerede er installert? De fleste åpne drivere er det. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Du er helt sikker på at driveren ikke allerede er installert? De fleste åpne drivere er det. er ikke helt sikker men det funker ikke å skrive ut i open office Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 er ikke helt sikker men det funker ikke å skrive ut i open office Du må jo sette opp driverne først... Se i kontrollsenteret til KDE. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du sjekka om det er nokon printer i printeradministrasjonen? Om det ikkje er det, kan du sjå om du kan legge den til (om modellen er i lista). Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Oops den var der du objurkum beskrivde Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg innstalert skriveren og holder på med samba men kan noen fortelle meg hvor i smb.config filen jeg kan tilate browsable Lenke til kommentar
ratix Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg innstalert skriveren og holder på med samba men kan noen fortelle meg hvor i smb.config filen jeg kan tilate browsable SØK. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg innstalert skriveren og holder på med samba men kan noen fortelle meg hvor i smb.config filen jeg kan tilate browsable http://www.samba.org/samba/docs/man/smb.conf.5.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå