galskapen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg har smått begynt å stå litt på rulleskøyter (type aggressive) og trenger noen gode steder å stå. Bor på Torshov, så noe nærmest mulig det hadde vært konge. Vet allerede om noen steder på Voldsløkka og Torshovdalen, men ellers vet jeg ikke om fler. Noen? Forresten kunne jeg også trenge noen sider med teknikker, videoer og slikt.. edit: Bor så klart i Oslo Endret 23. juni 2005 av galskapen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Frognerparken, blader der selv. Ellers har du rådhuset sammen med alle skaterene. Ellers er det ikke så mye, det er en skate"park" ved oppsal/skøyenåsen skole hvis du er i det området... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Du kan prøve å skate så fort du klarer ned Karl Johan midt på dagen, så har du en skikkelig utfordring Ikke minst med å springe fra purken etterpå. Endret 23. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Hehe Skal se om jeg ikke får titta på de stedene som er foreslått her. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Synes selv den røde lange steintrappa like ved Smuget var veldig morro å kjøre ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå