Gå til innhold

F1 2002 vs GP4??


Anbefalte innlegg

Noken som har prøvd begge desse spillene? Kan noken komme med ein anbefaling om hvilket som var best og hvorfor.

Vurderer sterkt å kjøpe et av de. Har lest anmeldelser av spillene,og begge virker som "vinnere". Men et av de må vel være litt bedre enn det andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-24 15:06, Ronnyb skrev:

Jeg har begge spillene og F1 2002 er vel det beste. Men begge er bra.


 

Hva gjør det bedre da?

 

Har forstått det slik at grafikken på tilskuere og andre ting langs bana virker litt mer utdatert i GP4.

Stemmer det?

Lenke til kommentar

mbst: Dette stemmer delvis - grafikken er etter min mening moderne og fantastisk, spillet tar i bruk de nye effektene som finnes på nyere grafikkort (GF3/4, R8500).

Men GP4 bruker data fra forrige sesong, så derfor er f.eks. ikke Toyota med, samt andre detaljer fra dette årets sesong. En annen kul ting er at baneendringer i "det virkelige liv" visstnok skal reflekteres i spillet, takket være innebygd synkronisering vha. GPS.

Lenke til kommentar

Leste et sted at GP4 mangler et par faktorer for å kunne kalle seg F1 simulator(vistnok litt for arkadeaktig), og der tar visst F1 2002 innesvingen på GP4.

Dette er noe jeg bare har lest. Men jeg har fått inntrykk av at F1 2002 er et lite hakk bedre totalt sett enn GP4(ut ifra anmeldelser, leserinnlegg osv)

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-07-27 12:11 ]

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt gp4 i et par uker og syns spillet er siinsykt bra. Det er faktisk det eneste formel 1 spillet jeg gidder å spillet. EA sine serieproduserte titler har ihvertfall i utenlanske magasiner blitt slaktet i forhold til gp4. Syns formel 1 2001 fra ea var dårlig, og årets skal etter det jeg har hørt ikke være noe bedre.De har lagt på litt bedre grafikk.

Les anmeldelsene på:

http://www.pcgr.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...