Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei Om ikke lenge skal jeg avgårde på interrail-tur. Og jeg lurte da på om det var noen her inne som hadde vært på det før og hadde erfaringer å dele. Kan fortelle at reiseruten går først til Amsterdam, og senere til Paris. Vi har planlagt å ligge på ungdomsherberger. Kan legge ut den foreløpige pakkelisten: Tursekk med søpplesekk innvendig for å sikre mot regn. Må ha ting: Pass Billett Reservering Penger (kort + ca 1k i kontanter) Hostel bevis. Klær: 2 bukser 2 Gensere 5 Par sokker 5 Boksere 4 T-skjorter 2 Shorts, en vanlig og en bade Andre ting: Sovepose Kamera Pute Toalettsaker (såpe, barbersaker, deo og tannbørste) Lommekniv Kjøkkenting (kniver, fjøl osv.) Speider matboksen min Adapter til stikkkontakt Mobillader Kamera Håndkle Bøker (Sult, 1984 og teori til bil) Hengelås Klokke Midre sekk Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Medisiner, lommelykt... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke to kameraer.. (skrevet to ganger) Hva med et slikt vaksinasjonskort? kanskje praktisk hvis uhellet skulle være ute. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Sånn helsetrygdekort. Kjekt å ha hvis du havner på sykehus. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Sånn helsetrygdekort. Kjekt å ha hvis du havner på sykehus. Det har jeg. Men hva er vaksinasjonskort? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det er et kort som det står hvilke vaksiner du har fått på Endret 24. juni 2005 av ChalStye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sånn helsetrygdekort. Kjekt å ha hvis du havner på sykehus. Det har jeg. Men hva er vaksinasjonskort? Kan du gå til legen og skaffe deg. Og har du vært i forsvaret så kan kanskje dødsmerkene være greit å ha på seg så noen vet blod-typen din med en gang Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ta med deg en liten pakke med våtserviett(?) eller dopapir. Det er alltid noe man bllir skitten på når man er ute og reiser Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ta med deg en liten pakke med våtserviett(?) eller dopapir. Det er alltid noe man bllir skitten på når man er ute og reiser + Dasspapiret i mange av de øst-europeiske landene suger. Kjennes ut som tynn papp. Ta med deg noen ruller fra norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det har jeg. Men hva er vaksinasjonskort? Jeg fikk mitt sammen med vitnemålet da jeg gikk ut av grunnskolen. Kanskje har du ditt liggende bortgjemt i en skuff? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det har jeg. Men hva er vaksinasjonskort? Jeg fikk mitt sammen med vitnemålet da jeg gikk ut av grunnskolen. Kanskje har du ditt liggende bortgjemt i en skuff? Skal lete etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå