Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flaming tillates ikke uansett om det er fortjent eller ikke. Om man på en sivilisert måte forteller spammeren at dette er en aktivitet som ikke er ønsket i forumet, og at vedkommende bare må belage seg på ikke å få slippe til på forumet på ganske lang tid.. ja, da skal jeg ikke si noe. Men å be personen om å dra til meget varme strøk på 1. klasse med hurtigtog - DET blir det problemer av.

Cluet er: som bruker av dette forumet er du beskyttet av våre regler om god takt og tone. Det er også den som spammer. Er det ikke litt feil at vi bare skal stå på de "lovlydiges" side? Dersom du begår en forbrytelse, vil du allikevel ha dine rettigheter. Jeg er f.eks. dømt for å ha kjørt for fort. Men ingen har lov å slå meg ned av den grunn - for å sette det på en liten spiss som ikke ligger langt unna topic i denne tråden. :smile:

Dersom jeg som moderator bare skulle beskytte de som ikke gjør noe tull, ville den som blir bannet pga. spam føle det urettferdig at bare ha/un blir straffet, når regelbrudd på regelbrudd står i opptil flere av spammerens tråder. See my point?

<sytemodus>

Og noen mente at moderatorene måtte være barnehage - rejects. Jeeeeje! Her kan de se hvor lett det er! :/

</sytemodus>

Jeg tror jeg opptrer korrekt om jeg ikke bare slår ned på spam, men også på flaming av spammeren. Men straffen for flaming er nå nokså mild i forhold til om du skulle flame en "vanlig" bruker. I grove tilfeller bærer det rett ut og til høyre... og der er det en betongmur. :wink:

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-24 23:19, yummy skrev:

Jeg tror jeg opptrer korrekt om jeg ikke bare slår ned på spam, men også på flaming av spammeren. Men straffen for flaming er nå nokså mild i forhold til om du skulle flame en "vanlig" bruker. I grove tilfeller bærer det rett ut og til høyre... og der er det en betongmur. :wink:

-moderator yummy-

Er helt enig med deg, i enkelte tilfeller kan man neste lure på om forumet er blitt det nye "no.alt.flame" :smile:

En annen ting som bør tas opp er at anonyme personer henger ut navngitte firmaer, spesiellt under kategorien "Webshoperfaringer", i slike tilfeller bør brukeren "ha ryggrad" til å stå frem med fullt navn.

Jeg kjenner ikke lovgivningen på dette området, men jeg vil bli ganske overrasket om ikke eier av domenet også har et visst redaksjonelt ansvar for hva som postes.

Lenke til kommentar

hei der.

Tror det er "et par" her som bør skrive meldingen sin i word først jeg, for å sjekke den for skrivefeil etterpå.

Er "et par" skrivefeil her gitt, håper ikke folk er så dårlig i norsk.

uGn

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 01:27, uGn skrev:

hei der.

Tror det er "et par" her som bør skrive meldingen sin i word først jeg, for å sjekke den for skrivefeil etterpå.

Ja, stavekonrollen i Word er jo veldig god, ikke. Dessuten fanger den jo ikke opp slikt som stor bokstav i begynnelsen av setninger (hei der.) og stor bokstav i særnavn (word).

:grin:

[ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-07-25 02:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:

sofTest skrev (2002-07-25 02:05):

Quote:

Den 2002-07-25 01:27, uGn skrev:

hei der.

Ja, stavekonrollen i Word er jo veldig god, ikke. Dessuten fanger den jo ikke opp slikt som stor bokstav i begynnelsen av setninger (hei der.) og stor bokstav i særnavn (word).

:grin:

[ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-07-25 02:06 ]

:lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...