jke Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har et x800 pro 540\590 flashet til 16 pipelines. Problemet er at jeg kjøpte til agp,men nå som det nye kortet fra ATi snart kommer så ville jeg bruke det i atis form for sli. Går det an å kjøpe en overgang fra agp til pcie? Ellers må jeg selge kortet Husker det var snakk om 3dc. Er det egentlig et eneste spill som støtter det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du må også ha et kort som er laget for ATI sin Crossfire, og de kortene er ikke kommet ut enda. Ergo, du kan ikke bruke ditt kort med flere kort for å få høyere ytelse. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 skal du bruke crosfire så må du nok desvere ha et "native" pci-E kort, alså selge det gamle. Tror lost coaste brettet til HL2 støtter 3Dc, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kommer det til og komme en overgang fra agp til pci`? Lenke til kommentar
jke Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Du må også ha et kort som er laget for ATI sin Crossfire, og de kortene er ikke kommet ut enda. Ergo, du kan ikke bruke ditt kort med flere kort for å få høyere ytelse. men si det hadde vært pcie kort. Og det nye ati kortet hvis jeg hadde kjøpt det at det hadde vært crossfire kort. Kunne jeg ikke da ha brukt mitt gamle? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 men si det hadde vært pcie kort. Og det nye ati kortet hvis jeg hadde kjøpt det at det hadde vært crossfire kort. Kunne jeg ikke da ha brukt mitt gamle? Hmm, når jeg tenker meg om, så er vel hele den crossfire løsningen slik at minst et av kortene må være av typen crossfire(dette blir da en slags master, mens det andre blir slave). Ergo, ja , du kunne brukt ditt gamle kort i en slik løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå