xhair Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Noen som har tips om hvordan jeg får monitorbildet ut på TV-skjermen via s-vhs kabel? Har et 3dfx Voodoo 3 skjermkort, og har oppdatert dette, men klarer ikke å få bilde over til TV.... Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Får du ikke bilde i det hele tatt? Stilt inn på riktig kanal på tv? Såvidt jeg husker er det en jumper på kortet for å stille mellom PAL/NTSC. Men uansett så skulle du få bilde om ikke annet enn et sort/hvitt bilde. Har en gammel maskin med V3 kort, men den har jeg akkurat pakken ned siden jeg skal flytte, gidder ikke å pakke den opp igjen for å sjekke :smile: Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hadde et gammelt Voodoo 3 3000 AGP kort her en gang. Funket fint på TV-en det. Det eneste jeg måtte gjøre var å koble S-VHS kabelen til TV og gå inn på avansert på skjerminstillinger og velge på "TV-ut". Det er ikke noen "jumper" man må flytte på for å velge mellom PAL og NTSC. Alt kan gjøres inn i skjerminstillinger. Har du valgt riktig skjermsignal da? S-VHS? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 ok, må ha blandet sammen med et annet kort. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 last ned de siste driverne til kortet med 3dfx tools da kan man config'e alt lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå