nix1 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei hei Hadde tenkt til å kjøpe meg tv til bilen! trenger ikke DVD-spiller bare skjerm. Hadde tenkt meg dette: To skjermer minimum "7" tommer Til billig pris( ca. 2000 kroner ) God kvalitet Hvis noen av dere vet om noe så bare skriv.. Takk Lenke til kommentar
Borf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 http://www.transmedia.no/ Finner du iallefall ein 7" med tv-tuner til 2200,- SPørst om du finner noe billigere enn det. Men eg vil ikkje anbefale deg å kjøpe slik billigskjermer. Har sjølv Lancer 7" LCD skjermer i bilen min, det er søppel kvalitet det, då betalte eg 2500,- brukt for dvd spiller og 2x 7" lcd.. Det største problemet eg har med dei er at insynsvinkelen er veldigt liten, du har den som regel ikkje rett framfor deg i ein bil. Men du bør legger 3000,- eller 4000,- i ein skjerm for å få noe bra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 På Expert-Bonus selges et sett med 2 stk. 7" skjerm og dvd-spiller til 2999. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå